Oviksesta ja kiinnittymisestä???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja c
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
C

c

Vieras
Olikos se niin, että kiinnittyminen tapahtuu noin 5 vrk kuluttua ovulaatiosta?? Mulla on jo kaksi lasta mutta ei taho muistaa.. Viime viikon maanantaina oli ovis ja lauantaina tuntui sellaista jännää kipua jota en mieltänyt miksikään tietyksi..tuli vaan mieleen että oisinko tullu raskaaksi.. Menkat pitäis alkaa vasta maanantaina niin ei kannata vielä testejä alkaa tekemään.

luin juuri että kiinnittyminen tapahtuu 5-9 vrk. oviksesta ja se voi oikeastaan kestää useitakin päiviä. minulla kiinnittyminen tuntui ihan menkkakivuilta, vuotoa ei tullut mutta edelliskerralla tuli päivän verran.

joo, ihan menkkakivun tyyppisiltä tuntui ja sitä kesti siitä lauantaista maanantaihin asti...
Voi vitsit.. oonkohan raskaana?! Ei haittais mitään sinänsä, meillä lapset nyt 3v ja 1v 4kk ja joukkoon mahtuis vielä yksi :)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Hitsi ku rupes nyt vaivaamaan. Onko olemassa niin tarkkaa testiä että näkyis jo olenko raskaana?? Kierto nyt siis 25/28.

Mä testasin Pregentillä haamun viis päivää ennen menkkoja. Mut sillonhan se näyttäs myös kemiallisen raskauden.

Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Hitsi ku rupes nyt vaivaamaan. Onko olemassa niin tarkkaa testiä että näkyis jo olenko raskaana?? Kierto nyt siis 25/28.

Mä testasin Pregentillä haamun viis päivää ennen menkkoja. Mut sillonhan se näyttäs myös kemiallisen raskauden.

minkä hintanen se on?

Vaikka toisaalta, samahan mun on odottaa 3 päivää että alkaako menkat vai ei. Ei tässä mikään kiirus ole kun ei ole edes yritetty raskautta. mutta oishan se kiva jos saatais yllätysvauva :heart:

Kyllähän esimerkiksi ClearBlue lupaa näyttää oikein jo 3 päivää ennen menkkoja :p Herkkyydeltään 10 näyttää joskus sitäkin aikaisemmin. Mutta parempi se on odottaa vielä pari päivää niin sitten tulos on varmasti oikea eikä tarvi montaa kertaa testata. Jos siis nyt saisit negan.