Oviksesta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Amanda
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Amanda

Vieras
Auttakaa! Yritin tästä jo äsken kysyä, mutta en tiedä mihin se mun kysymys katosi, kun ei sitä näy listassa. Eli tikutin eilen yhdentoista aikaan ja sain lähes yhtä vahvan tulosviivan kuin kontrolliviiva. Tänään tikutin kiireiden vuoksi vasta viiden aikaan illalla, niin tulosviiva oli tosi himmeä (himmeämpi kuin eilen). Onko siis mahdollista, että ovis olisi nyt päällä? Ainakin jotain oireita on eli jomotusta mahas, limoja, pientä turvotusta. Vai päättiköhän ""se"", että ei sittenkään tänään? Vai jättikö kokonaan tulematta. Pitää tikutella huomenna taas. Taidan heittää kohta stressitikut romukoppaan. Taisi olla ensimmäinen ja viimeinen kerta, kun käytän. Joo, vaan niitä kommentteja kokemuksia kaipailisin! :)

Käsittääkseni silloin, kun tulosviiva on samanvahvuinen tai tummempi kuin kontrolliviiva niin tikutuksen voi lopettaa ja ovis tapahtuu seuraavan 24-36 h aikana, eli sun tapauksessa joskus ennen tämän illan testausta?

Korjatkaa jos olen väärässä.

Hei, eikö testaaminen pidä lopettaa sen jälkeen, kun testiviiva on tummempi tai yhtä tumma kuin kontrolliviiva? Silloinhan LH pitoisuus on huipussaan ja ovulaatio tapahtuu kahden vuorokauden sisällä. Miksi siis testaat vielä senkin jälkeen, kun olet saanut tumman viivan?

Jos tuo kysymys oli siis minulle tarkoitettu, niin siksi jatkoin tikuttelua, kun se viiva ei ollut ollut edellisenä päivänä vielä yhtä vahva kuin kontrolliviiva. Itse kuitenkin epäilen, että se kerkes siinä välillä ehkä olla yhtä vahva, koska sitten seuraavana päivänä se viiva oli taas haalentunut. Mutta eipä noista voi olla täysin varma.