ovis plussa kp7?????

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja täh??
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
yritättekö lasta vai teitkö muuten vain? millaiset oli viime menkat? kuinka selkeä tuo plussa oli? ettei vain ovistesti näyttäisi nyt raskautta? tai sitten kierrosta on tulossa todella lyhyt.

Jos sulla on lyhyt kierto? Eikös ovistesteissä ne plussat tuu aina, oviksen aikaan vaan on paljon vahvempi kuin esim. ennen ovista? Voin olla väärässäkin, kun en oo moisia koskaan käyttänyt

[QUOTE="vieras";23735223]yritättekö lasta vai teitkö muuten vain? millaiset oli viime menkat? kuinka selkeä tuo plussa oli? ettei vain ovistesti näyttäisi nyt raskautta? tai sitten kierrosta on tulossa todella lyhyt.[/QUOTE]

emme yritä raskautta.. mulla oli ovistikkuja jäänyt yli ja huvikseni ajattelin testailla koska mulla ovis on.. mulla just menkat loppumassa tuhruakin vielä tulee vähän.. muuten mun mielestä ihan normi menkat ehkä hieman niukemmat mut mun menkat ollu oudot jo kokonaisen vuoden... viivat on yhtä tummat mutta toi kontrolli viiva on ehkä hieman paksumpi... kamalaa jos olisin raskaana. seksiä ollut tosi vähän ja aina ollut kumia käytetty ohjeen mukaisesti eikä rikki ole mennyt ainakaan että katsomalla olis havaittu.

vähän katoin muitten ovis plussa kuvia netissä ja luulen vähän että tuo mun "plussa" ei ole vielä ihan täysin plussa... tuo testi viiva on liian ohut se reuna on vaan tosi tummanpunainen mutta se pitäis vissiin olla paksumpi tuo viiva tai niin näyttää muilla olevan kun on plussaa ollu... jatkan tikuttamista huomenna jos se tuosta vahvistuis....

Yhteistyössä