O
ollikka
Vieras
ja selkeästi osaan sanoa päivän jolloin munasolu irtoaa. Tässä kuussa kivut on jatkuneet useamman päivän, mutta olleet tosi pientä. Edellispäivänä "pahin" kipu, mutta tänään vielä juilii vähän. Normaalisti ovistuntemukset kestää sen 2 päivää ja nyt on menossa jo neljäs päivä. Voiko vaikuttaa se, kun nyt on jo kolmas kuukausi kun "irtoaa" samalta puolelta (jos nyt mitään edes irtoaa)
Voiko tällainen viitata siihen, etten ovuloi ollenkaan tässä kuussa?
Lämpöjä en mittaile aamuisin ollenkaan, mutta päivisin olen saanut korkeampia lämpöjä ovulaation jälkeen (jopa 37, normaali 36.6). Eilen aamupäivällä oli 36.2 ja iltapäivällä 36.8 ja normaalisti siis aina 36.6. Nyt en viitsi edes mitata kun olen kylmissäni, iltapäivällä sitten.
Ja joo, tiedän että pitäisi aamulämpöjä nimenomaan mitata, mutta itse ainakin saan selkeät lämpöerot päivisinkin, pitää vain hetki olla paikoillaan tekemättä mitään niin lämpö tasaantuu
Voiko tällainen viitata siihen, etten ovuloi ollenkaan tässä kuussa?
Lämpöjä en mittaile aamuisin ollenkaan, mutta päivisin olen saanut korkeampia lämpöjä ovulaation jälkeen (jopa 37, normaali 36.6). Eilen aamupäivällä oli 36.2 ja iltapäivällä 36.8 ja normaalisti siis aina 36.6. Nyt en viitsi edes mitata kun olen kylmissäni, iltapäivällä sitten.
Ja joo, tiedän että pitäisi aamulämpöjä nimenomaan mitata, mutta itse ainakin saan selkeät lämpöerot päivisinkin, pitää vain hetki olla paikoillaan tekemättä mitään niin lämpö tasaantuu