ovista mä metsästän..tahdon saada suuren ;)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja HarmaiLee
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

HarmaiLee

Vieras
Auttakee siskot, olen ihan hukassa munasolujeni kanssa. Jos ei sieltä lukijoista löydy kaikkitietävää ovulaattoria, niin kenties edes kokemuksia tai vertaistukea?

Homman nimi on tämä
Kp 10-15 - tuntuu muniksissa kasvukipuja, OPK-, vetistä vuotoa.
Kp 16 - OPK+, lämmöt alhaalla, illalla tosi paljon ovistelukipua ja kohdunnipukka ylhäällä auki, limaa pukkaa.
Kp 17 - OPK-, lämmöt ylhäällä, muniksia särkee.
Kp 18 - Alkaa normaalit oviksen jälkeiset oireet: tissejä kihelmöi, naama alkaa kukkimaan, kohdunnipukka ylhäällä mutta kiinni. Kuivaa on kun saharassa..Menkkajomotuksia (jatkuneet tähän päivään asti) ja vitutusta, mitä häh, nyt jo??
Kp 19 - alan kaipaamaan repimiskipuja, sillä niitä tulee aina oviksen jälkeisinä päivinä. Sen sijaan illalla häpyluun takana nipistelee ilkeästi, irvistelen leffassa ja toivon ettei kukaan näe. Valkovuotoa.
Kp 20 - OPK+, mutta kohdunsuu kiinni ja valkovuotoa. Tissit kipeet ja naamaan pukkaa lisää näppyä, jipii!! Illalla OPK on nega. Ei mitään ovisoireita.
Kp 21 - OPK+ (aaargh!), kohdunsuu kiinni, valkovuotoa. Ei ovisoireita, alavatsaa nippaa. Missä mun repimiskivut??
KP 22 - OPK+, raskaustesti nega (ajattelin testata kun kerran ovistesti sinnikkäästi plussaa näyttää..), kohdunsuu ylhäällä (yleensä jo alhaalla tässä vaiheessa) ja kiinni, valkovuotoa, tissit kipeet. Ei ovisoireita.

Mitähän on meneillään? Kaikki normaalit oviksen jälkeiset oireet on kuvioissa paitsi ne repimiskivut.
Miksi ovistesti näyttää plussaa aamusin? Olen siis testaillut kyllä jo parikin kiertoa (ja edellistä lasta toivoessa monta kuukautta) mutta ei tuollaista ole ennen näkynyt. Yleensä lopetan noi testaamisetkin heti kun plussan jälkeen tulee negaa mutta nyt tein pidempään kun noi repimiskivut puuttui ja sen tilalle ilmestyikin menkkoja enteilevää särkyä.

No mulla on ovis edellisenä päivänä siitä kun lämmöt nousee ja tulee saharan autiomaa... Eli kp 16 sulla ehkä ovis?

Ovistesti näytti mulla ainakin 3-4 päivää plussaa oviksen aikaan ja jälkeen. Ekaan plussaan lopetetaan testaus. PCO:ssa voi tulla plussia milloin sattuu, toivottavasti sulla ei sitä ole.

[QUOTE="tipu";22868567]No mulla on ovis edellisenä päivänä siitä kun lämmöt nousee ja tulee saharan autiomaa... Eli kp 16 sulla ehkä ovis?

Ovistesti näytti mulla ainakin 3-4 päivää plussaa oviksen aikaan ja jälkeen. Ekaan plussaan lopetetaan testaus. PCO:ssa voi tulla plussia milloin sattuu, toivottavasti sulla ei sitä ole.[/QUOTE]

Mulla on pco, mutta mulle ei ole testit koskaan näyttäneet plussaa muulloin kun oviksen aikaan (joskus tulee siis testailtua myöhemminkin kierrossa, jos on kaapissa iso kasa testejä muttei viitsi raskaustestejä tuhlata).
Makin luulen että kp 16 olisi tuo ovulaatio ollut sillä usein ovulaatio osuu samalla illalle kun mitä aamulla testi plussaa näyttää.
Olen vaan aikamoisen pihalla kun yleensä kaikki menee saman kaavan mukaan..mut nyt ei.

Yhteistyössä