ovisten tikuttelijat!! Hjelppiä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja SuukkoSuulle
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

SuukkoSuulle

Aktiivinen jäsen
20.11.2007
18 466
2
36
Eli kp 8 testasin ovistestillä haamun ja ny kp 10 ei ollu ku iha just ja just erotettavis jonki näköne testiviiva jos oikein tihrusti.. mitä tää ny sit on? Oisko voinu se plussa pärähtää tuohon sit sillo eile ja noin äkkiä hälvenis? Vai oliks se aiempi haamu sit vain jotain menkkojen jälkimaininkeja? Eli menkat kesti kp 4 asti enimmillään...

Siis oliko niin että et eilen (kp 9) testannu ollenkaan?

Niin, kyllähän ilmeisesti voi olla niinkin, että se plussa olis eilen ollu. Tosin joillain ilmeisesti plussa näkyy parikin päivää, mutta ei ainakaan mulla. Mutta kun niin moni muukin aina jotain noista haamuista kyselee, niin mun tiedon mukaan sillä haamulla ei välttämättä mitään merkitystä. Siis sitä LH:ta on veressä aina jonkin verran ja voi näkyä vahvempana tai heikompana "haamuna". Tietty voi olla merkki lähestyvästä/jo olleesta oviksesta, mutta ite en ainakaan siihen luota. Eli plussa on plussa sit vasta kun on selvä plussa :D Haamuja voi olla eri vahvuisia niiden mitään tarkoittamatta.
Näin olen aisian ymmärtänyt ja itellä toimii ainakin just näin.

okei.. sitä just mietin et minkähä takia sillo kp8 oli haamu suht vahvakin mut sit ny iha haalean haalee et hyvä jos erotti.. noh, pitänee sit vain jatkaa tikuttelua :p ja kp9 siis en testannu ko testit loppu ja vast tänää tuli postis uusia.. ja eile en viihtinä ostaa muualta ko ei oo rahhaa :p

Moi. Kyllä mulla on näkynyt tikussa 2-3päivää selkeä plussa ja joskus ollut haamua joko ennen huippua ja huipun jälkeen :)
Kyllä se vahva tulee jos on tullakseen. Luulisin että sun tilanteessa se tulee n kp16 ;) Tsemppiä oviksen metsästykseen! :D

Yhteistyössä