Ovistesteistä -taas

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Susku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Susku

Jäsen
04.11.2004
37
0
6
Heissan!

On varmaan jauhettu tästä aikasemminkin, mutta kysynpä kuitenkin kun en jaksa selata vanhoja.

Eli onko ei viivaa ollenkaan ja himmeä viiva ovistestissä yhtä negatiivisia tuloksia. Vai kertooko himmeä viiva että ovis lähestyy??

Oon nyt testannu ke asti ja eilen sain vasta oikeastaan himmeän viivan. Tänään se oli suurinpiirtein saman värinen kuin eilen.

Kaiken järjen mukaan se viiva siinä kertoo tulevasta oviksesta, mutta mistäs sitä näitä tietää :ashamed:

Kiitollinen vastauksista :)

Heippa !

minulla takana toinen clomikuuri, jossa minulla oli mukana myös ovistikut. Olen joskus puolisen vuotta sitten kokeilllut niitä ekan kerran ja silloin en bongannut ollenkaan ovista, ainoastaaan haalean testiviivan koko ajan.
Mutta niinkuin kerroin aikaisemminkin että nyt tänään on menossa toisen clomikuurin 30 kiertop/ ( 40-60 ).Eli kuukaustiskiertoni on erittäin epäsäännöllinen kaiken kukkuraksi. Aloitin testaamisen kp 12 ja tein testin tietysti päivittäin ja testiviiva tuli koko ajan mutta se oli aina vähän haaleampi ja olin jo aivan pettynyt clomin tehoon ja ovitikkuihin mutta sitten 20kp testiviiva oli aivan selkeä, ei mitään epäselvyyttä, testiviiva oli TOSI
tumma ja kontrolliviiva haalea...ja tein vielä seuraavankin päivänä,
ja ne olivat vielä yhtä tummia. Sitten tikutin vielä testimielessä kp 24 jolloin testiviivaa ei näkynyt enään ollenkaan.
Mutta mun käsittääkseni ovulaatio saattaa tapahtua 1 - 2 vuorokauden kuluttua siitä kun sen on havainnut testissä, se ei ole 100% varmaan että ovulaatio jokatapauksessa tapahtuisi.

Mun kohdalla tämä on vielä hankalampi juttu, koska syön clomeja ja mulla on seuranta verikoe, joka otettiin tällä kierrolla samana päivänä kun havaitsin tulevan ovulaation, eli verikoe tietysti näytti että ovulaatiota ei tapahtunut ( clomeilla pyritään että se tapautuisi n. kp 14 ) Eli lääkkeet eivät taida mun kohdalla auttaa, seuraavaan kiertoon annostustani nostetaan. Ja nyt kiertopäivänä 30 tunnen alavatsakipuja, joista tiedän että menkat ovat tulossa n. viikon kuluessa..vaikka testin mukaan mulla olisi mahd. tapahtunut ovulaatio siellä 20 päivän paikkeilla mutta ei kuitenkaan raskaus ala.
KYLLÄ TÄMÄ ON TODELLA MASENTAVAA, YRITYSTÄ TAKANA MEILLÄ 2 VUOTTA JA CLOMEISTAKAAN EI NÄYTÄ OLEVAN MITÄÄN HYÖTYÄ....vaikka sitä jo kovasti toivoin..

Tulipa pitkä juttu mutta toivottavasti siinä oli sulle vastaustakin !

Yhteistyössä