Ovistesti näyttää raskauden? Kaikille?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vauvahaaveinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vauvahaaveinen

Vieras
Elikkäs ovistestiin sain viikko sitten lauantaina tosi vahvan viivan. Ovis siis ilmeisesti oli sunnuntaina kun silloin jo vaaleahko viiva... Vai voiko edes sanoa varmasti et ovis ollut vaikka viivat tummat?
Eli nythän on dpo 9 menossa. Eilen tein sellaisen herkän raskaustestin ja negaa oli. Tänään ovistestin ja negaksihan se on tulkittava. Joo olen ajoissa :( Milloin niiden ovistestien pitäisi näyttää jotain ja toimiiko ne kaikilla? Tuli tilattua iso kasa ja aattelin tuhlata loput näin...yks r-testi vielä odottaa mut jos sen säästäs torstaihin... Onko enää ees mahkuja plussaan kun eilen r-testi negaa? Toivo alkaa mennä tässä yrityksessä :(

Ovistesti on nimenomaan ovulaation bongaamista varten, se ei mittaa hcg määriä joten en ymmärrä miks joku niillä testaa!? Ja jos ovis ollut 9 päivää sitten, kiinnittyminen tapahtunut myöhään vaikka 6 -7 päivää sitten, niin eihän mikään testi voi vielä näyttää mitään!

Käyttäkää hcg:tä mittaavia raskaustestejä niin saatte luotettavia tuloksia! Luteinisoivaa hormonia on naisella aina kehossa joten helpostipa noita 'plussia' sillä saa. HCG:tä on VAIN raskauden aikana.

Mulla on näytti ovistesti plussaa kp28. Sinä päivänä olisi pitänyt kuukautisten alkaa.

En ole missään raskauksissa saanut aikaisin plussaa, noihin herkkiin testeihin. Olen tehnyt sellaisella negan dpo11 ja apteekin omalla plussan dpo13. Malttia vaan.... :)

Mulla on vaan niin raskaana oleva olo mut jotenkin pelkään et tipun korkeelta kohta :(
Mites toi ovisplussa ja varma ovis?
Pitäs malttaa ees muutama päivä vielä...on se vaan vaikeaa...

Miten ihmeessä te tulkitsette että se ovistestin plussa on plussa raskaudesta...? Joo voi toki olla raskaana mutta luteinisoivaa hormonia on AINA naisen elimistössä joten ovistestin plussahan minun järjenjuoksuni mukaan on ihan normaali-ilmiö eikä sillä mitään raskauden kanssa ole tekemistä...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Miten ihmeessä te tulkitsette että se ovistestin plussa on plussa raskaudesta...? Joo voi toki olla raskaana mutta luteinisoivaa hormonia on AINA naisen elimistössä joten ovistestin plussahan minun järjenjuoksuni mukaan on ihan normaali-ilmiö eikä sillä mitään raskauden kanssa ole tekemistä...

Siis tarkoitan että ovistesti voi näyttää plussaa oli sitten raskaana tai ei. HCG-testi taas EI voi näyttää plussaa jos HCG:tä ei ole elimistössä.

no miten jotkut testit näyttää oviksen vaikka onkin raskaustesti? Esim apteekin oma ja analyze exact näytti vahvat plussat viime vuonna mulle kun oli ovis...Kierto tosi epäsäännöllinen ja oireita oli mut ovis olikin kyseessä kun 2vko tästä alkoi menkat ja kole testiä tein joista kaks antoi plussan...

Yhteistyössä