Ovistesti plussaa, mutta tuliko /onko ovis vielä tulossa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tyty86
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

tyty86

Tunnettu jäsen
28.01.2008
3 491
64
48
Kuopio
Kirjoitin jo tästä 10vk plussa pinoon, mutta laitan vielä tännekin.

Mites se meni noiden limojen kaa..olen siis lukenut niistä paljon, mutta kysympä silti.
Eli sillo ku sain sen ovisplussan testiin Eli kp 17 ja 18/28-35 ni valkkari oli ku vettä vaan..ihan ku ois laskenu vettä kraanasta :p no nyt sitte eilis ja tänä aamulla kokeilin taas tota napukkaa(tunnen siis sen hyvin oli aamu taikka ilta..tai nyt ainakin oviksen aikoihin olen tuntenut) NYt sitten se suu on vielkii hiukan ammollaa..mutta ota nyt selvää onko se normaalin verran(eli kuuluuko sen olla aina hiukan auki..kokeillessa napukka on auki puolet keskisormen pään läpimitasta)vaikeesti selitetty. :snotty: ja aika alhaal on toi nipukka..

Limoista sen verran et todella paksuu on ja valkosta, muttei venyvää..(ei mitään kananmunanvalkuaista muistuttavaa)vieläkin hiukan nappailee munasarjoja. Tuleeko kaikilla sitä munan valkuaista muistuttavaa limaa? Mitä tästä nyt pitäs ymmärtää..onko ovis jo mennyt vai tulossa viellä vaikka testit näyttäny plussaa ti ja ke?Vessassa käydessä paperiin jää pyyhittäessä kauhee määrä tota paksuu valkovuotoo :o

Lämpöjä en oo mitannu ku teen komivuoro työtä ni ne lämmöt ei ois luotettavat :|
En ole päässy miehen kaa pupuilee :ashamed: joten nyt toivon että se ovis ei olis vielä menny.

Mutta voiko se ovis jäädä tulematta tai siirtyä kun on ollu stressiä.voiko ovulaatio tulla 3-4pv ovisplussan jälkeen..nyt oon jo ihan sekasii :headwall: ?? Valaiskaa mua..olen ihan ymmälläni!!

Mulla ovis on päällä, kun valkovuoto on runsaimmillaan. :) Silloin sitä on ...paaaaljon, se on yleensä venyvää, saattaa olla hiukka valkoista, mutta usein myös kirkasta. Kohtuullisen venyvää, mutta ei välttämättä kananmunanvalkuaiseen asti. Jää paperiin pyyhittäessä. Ei haise millekään.

Mulla tuo valkovuodon ajanjakso kestää kierrosta n. 3-4 päivää eli ensin se alkaa lisääntyä > lisääntyä > on runsaimmillaan > runsasta, mutta hiukka vähemmän > ja sit se katoaa melkein kuin seinään. ...hankala kuvailla... Tässä kierrossa aloitettiin pupuilu, kun huomasin, että sitä alkaa taas olla ja runsaahkosti. Mut en valitettavasti osaa sanoa, mikä noista se ois ollut varmasti... mutta ainakin tällä hetkellä vaikuttaa siltä, että tulos oli toivottu.

=)

Minulla vaan tota valkkaria tulee edelleen ja kn on vieläkin hieman auki :o ..todella outoa!Tänään on juilinut vasenta munasarjaakin melkein koko päivän. Kai se ovis on jo mennyt mutta eipä ole kuivaa kautta tullut :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja tyty86:
Minulla vaan tota valkkaria tulee edelleen ja kn on vieläkin hieman auki :o ..todella outoa!Tänään on juilinut vasenta munasarjaakin melkein koko päivän. Kai se ovis on jo mennyt mutta eipä ole kuivaa kautta tullut :snotty:

Haiseeko se? ...kierron lopustahan valkovuotoa alkaa taas tulla normaalistikin, mutta siinä oviksen ja kierron lopun välissä sen kai pitäisi olla vähäksi aikaa vähentynyt. ...mulla se lähestulkoon loppuu siinä välissä.

Mutta jos aina vaan on runsasta ja varsinkaan, jos yhtään haiskahtaa, käy tarkistuttamassa, ettei ole hiivaa tai jotain muuta tulehdusta siinä. :) (tai sit oot jo raskaana ...eiks alkuraskaudessa voi valkovuotoa olla runsaastikin?)

Hiiva se ei oo..on ollu useemman kerran ni tunnistan sen kyl..oireet ois erilaiset..Ihan hajutonta se valkkari on,tosi paksua kylläkin ja valkosta. Raskaus ois toosi epätodennäköstä, koska seksiä oli tasan 7pv ennen ovisplussaa eli oisko ollu kp10/28-35 ja ovisplussat oli sit kp17 & 18/28-35 et tosi super simppoja ovat jos eläävät yli viikon :D Äasken kävin tota nipukkaa kokeilee, ni se oli tosi alhaal ja vieläkin enemmän auki kuin eilen :snotty: en tajuu..tai sit se vaan ain horottaa auki :laugh: koska tää on eka kierto ku sitä oon tunnustellu.
Alkukierrosta se oli tosi ylhääl(eli menkkojen jälkeen)hyvä et yletyin siihen iltasinkaan, ja en edes erottanu kunnol sitä pientä aukkoo siin keskel.Nyt hyvä ettei puol sormee mee siit aukosta läpi |O en ymmärrä..nyt kp24/28-35 ja paikat levällään :laugh:

Mä en osaa sanoa tohon kohdun napukkaan mitään... Itse koitin sitä ekan kerran tässä kierrossa tunnustella oviksen aikaan ja musta se oli vaan kova patti enkä mä siitä mitään tajunnut. :snotty:

Joten mentiin pelkän valkovuodon mukaan ja tulos oli (onneksi) toivottu. :D Just varasin äitiysneuvolaan ajan. :D

Joo luinkii ketjuas aiemmin ja tärppihän se sinulla oli käynyt =) onnee vielä kerran :flower: ! Ite odottelen et menis aika nopee ja pääsis seuraavaa kiertoon..tää kierto meni harakoille ku ei päästy pupuilee oviksen aikaa.. :| mut en tajuu siltikää miten toi napukka sekoilee tolleen vaikka ovis testien mukaa oli jo viikko sitten :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja tyty86:
Joo luinkii ketjuas aiemmin ja tärppihän se sinulla oli käynyt =) onnee vielä kerran :flower: ! Ite odottelen et menis aika nopee ja pääsis seuraavaa kiertoon..tää kierto meni harakoille ku ei päästy pupuilee oviksen aikaa.. :| mut en tajuu siltikää miten toi napukka sekoilee tolleen vaikka ovis testien mukaa oli jo viikko sitten :snotty:

Tai sit se onkin nyt. :D Voihan se olla myöhemminkin kierron aikana. Saahan sitä varmistuspupuilla... :whistle: Onnea matkaan! :D

Pupuilee en pääse :ashamed: mies töissä..nähnyki sitä viimeeks kohta 2vk sitten :'(
Eilen nipukka oli jo hieman sulkeutunut ja kovempi. Vasenta munasarjaa vaan jomottaa edellen..liekkö jo menkkakipuja :snotty: ..ääh..hermot menee tän kropan kaa.. |O Tänä aamuna taas nipukka oli ihan alhaalla..tuli melkein heti vastaan..

Yhteistyössä