OVISTESTILLÄ RASKAUDEN TESTAAMINEN, ONKO KENELLÄKÄÄN KOKEMUSTA??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja DOORA
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

DOORA

Uusi jäsen
09.09.2008
11
0
1
Niin siinä se kysymys. Mulla oli eilen dpo 11, kp 28/31-32. Testasin ihan huvikseni, kun ovistestejä oli kaapissa ja sain melkein testiviivan värisen viivan, ei aivan yhtä tumma, muttei semmoinen ihan hailukaan. Onko joku testaillut, että osaisi sanoa, voisko tämä tarkoittaa jotain(raskautta?)?. Varmaa ei tietenkään voi sanoa. Testaan kyllä sitten raskaustestillä, jos ei menkkoja ala kuulumaan. Mutta sanokaa jotain!!!

Kokemusta on ovistesteillä testaamista ja kertaa on merkannut raskautta, 1. menehtyi kohtuun rv 13 ja toinen osoittautui tmraskaudeksi, nyt kolmatta kertaa yhteisestä haaveillaan. En testaile ovistesteillä tällä kerralla sitten kun taas mahdollisesti raskaudun. :saint: :heart:

Tosi ikäviä kokemuksia sinulla Rouva Pikkumyy. Eivät kuitenkaan johdu siitä, että testasit ovistestillä. Toivotaan plussaonnea ja toivottavasti kaikki menee seuraavalla kerralla hyvin :hug:

Mä olin just tilannu ovistestejä ja menkkojen piti alkaa samana päivänä... Halusin kokeilla miten ko.testi toimii ja suureksi yllätyksekseni testiin tuli melkein yhtä tumma viiva kun testiviiva vaikka siis oviksesta ei todellakaan kysymys... Sen jälkeen oon testannu ainakin 4 haaleeta viivaa raskaustestillä... Katsellaan miten käy...

Juu, en tarkoittanut missään nimessä, että olisivat huonot onneni raskauksien suhteen johtuneet ovistesteistä! :heart:

Kolmas raskaus, mahdollinen alkava vaan jännittää niin paljon, kun 2 huonoa onnea takana, mutta jos haluaa saavuttaa Onnen pitää myös käydä läpi monta asiaa! Myös testauksen rtestillä tai verikokeella tai ultralla, ultra hirvittää minua eritoten, kun rv 12 kaikki oli "hyvin" rv 13 ultrassa huonosti ja tässä toisessa raskaudessa varhaisultrassa, ei ollut sikiötä , vain tyhjä sikiöpussi :headwall: Eli sen vuoksi ultraukset ovat minulle "kammotus" :headwall:

Mutta onnea kaikille testaajille silti paljon, ihanaa kun tulee plussia! :heart: :flower:

Yhteistyössä