A
"Anna"
Vieras
tänään siis on kp18/30-33. Aloitin ovulaatiotestien tekemisen kp14 jolloin tuli haalea viiva. Kp15 hieman tummempi viiva ja kp16 kaikkein tummin viiva tähän asti. Viiva on siis tumma mutta ei yhtä tumma kuin kontrolliviiva, paitsi tämä kp16 viiva on toisesta reunasta yhtä tumma. Kahtena seuraavana päivänä taas viiva on tumma, mutta ei yhtä tumma kuin kontrolliviiva eikä viivan toinen reuna ole tummempi. Munasarjan kohdalla hieman nipistelee ja mietin että olikohan se kp16 sitten + vai onkohan ovulaatio tulossa. Näitä testejähän menee ihan älytön määrä jos joutuu testaamaan vielä kauan. Kuitenkin kierto on aina 30-33 päivää, että pianhan se ovulaation on oltava jotta luteaalivaihe on tarpeeksi pitkä.
Minulla on PCO ja olen testannut ennenkin, silloin en ole koskaan näin tummia viivoja saanut. Kaksi lasta minulla on hoidoilla ennestään. Kierto on aina ollut todella pitkä ja epäsäännöllinen mutta ensimmäisen lapsen jälkeen kierto muuttui säännölliseksi. Eikös se PCO:ssa ole jotenkin niin, että ovulaatiotesti ei välttämättä näytä oikein? Mutta oliko se niin ettei se näytä lainkaan vai että näyttää aina plussaa?
Minulla on PCO ja olen testannut ennenkin, silloin en ole koskaan näin tummia viivoja saanut. Kaksi lasta minulla on hoidoilla ennestään. Kierto on aina ollut todella pitkä ja epäsäännöllinen mutta ensimmäisen lapsen jälkeen kierto muuttui säännölliseksi. Eikös se PCO:ssa ole jotenkin niin, että ovulaatiotesti ei välttämättä näytä oikein? Mutta oliko se niin ettei se näytä lainkaan vai että näyttää aina plussaa?