Ovistestit?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Täh?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Täh?

Vieras
Sain kaverilta jotain netistä tilattuja ovistestejä ison kasan, merkkiä en tiedä..Päätin kuitenkin huvikseni jo tänään testailla, vaikka vasta kp 7, pitäis testata ekan kerran kp 10 mun kierrolla (27-28). Noh, siihen tuli normaali kontrolliviiva, mutta myös haalea testiviiva. Ei siis kuitenkaan mikään tihrustelu haamu, vaan ihan kuitenkin viiva. Siis tarkoittaako toi et ovis lähestyy?(Pitäisi olla yhtä vahvat viivat) Onkohan mulla ovis jo niinku ennen puolta väliä kiertoa?!

siltä näyttää. ei nuo netin antamat ovislaskurit anna oikeaa päivämäärää. jos itse olisin niiden mukaan mennyt, niin olisin ollut todella myöhässä :) nyt tikuttelet päivittäin. kun ovat samanvahvuiset, on ovis.

Ei välttämättä ole lähellä vielä. Niihin voi piirtyä viiva ihan missä tahansa kierron vaiheessa, mutta sen testiviivan pitää olla tosi vahva (vahvempi kuin kontrolliviiva) silloin kun se hetki on tosi lähellä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
siltä näyttää. ei nuo netin antamat ovislaskurit anna oikeaa päivämäärää. jos itse olisin niiden mukaan mennyt, niin olisin ollut todella myöhässä :) nyt tikuttelet päivittäin. kun ovat samanvahvuiset, on ovis.

Ei, yleensä se testiviiva on huomattavasti vahvempana kuin kontrolliviiva.

mulle tulee aina testiin sellainen haalea viiva mutta ohjeessa lukee että se kuuluu asiaan. ovis on vasta sillon kun kontrolli ja testiviiva ovat yhtä vahvoja siis ihan kunnolla tummia viivoja tai testiviiva on kontrolliviivaa tummempi....

Kiitos vastauksista, jään ihmettelemään. Perjantaina taidan kuitenkin vasta alkaa tikuttelun kun sillon on se kp 10. Mutta voihan tässä harjoitella ovista varten jo ennen sitä ettei vanhingossa mene myöhäiseksi. Tosin noita testejä on viel ehkä jopa kolmelle kierrolle, et katotaan maltanko odottaa...

Yhteistyössä