ovistikuttelusta auttakaa..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja AnnaManna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

AnnaManna

Aktiivinen jäsen
26.07.2004
4 433
0
36
Kuopio
eli siis. lopetin pillerit viime kierrossa. kuukautiset tuli ihan normaalisti. kierron 10. päivä aloin tikuttaan ja tää testiviiva oli ihan selkeä, ei tosin yhtä tumma tai tummempi ku kontrolliviiva. sen jälkeen viiva on vaan heikentynyt ja melkein kokonaan kadonnut (ei todellakaan näe sitä enää selkeästi, hyvä jos silloinkaan kun läheltä ja tarkasti katsoo). voinko olettaa että se huippu meni jo? vai että ei ole ollenkaan? vai jatkanko tikuttamista ja kuinka kauan? olen tikuttanut nyt 7 päivää ja tänään tikussa ei ollut minkäänlaista viivaa vaikka olisi suurennuslasilla katsellut..

niin ja meillä on yhteensä miehen kanssa ollut 4 raskautta (2 keskenmenoa, lapsi, yksi keskeytys) ja kaikki nämä ovat lähteneet ensimmäisestä kierrosta ja tuo ensimmäinen keskenmeno lähti heti ehkäisyn lopettamisen jälkeen seuraavasta kierrosta (käytin silloin laastareita, nyt pillereitä)

selvennykseksi tähän siis: tiedän että plussaviiva on yhtä vahva tai vahvempi kuin kontrolliviiva, joten en kuvittele plussanneeni.

kun katsoo tästä kaaviosta niin LH-pitoisuus tasaisesti vähenee huipun jälkeen, josta päättelinkin juuri tuon mitä tuolla aikaisemmin jo kerroinkin.. ja tähän vähän vielä kaaviota tueksi päätelmilleni :D :

Heippa! Mulla oli vähän sama tilanne tässä kierrossa. Jostain syystä rupesin tikuttamaan jo niinkin pian kuin kp 7 tai 8, jolloin aika lähelle tasavahvaa. Aattelin, että voiko se ovis olla nyt jo, kun joitain oireitakin muka oli. Sitten kuitenkin haalistui, kunnes taas kp 16 tasavahvat ja kp 17 hyvin tumma viiva.

Suosittelisin siis jatkamaan vaan. Ovis voi hyvin olla sulla vielä edessäpäin, etenkin jos sulla on pitkähkö kierto tai lyhyt luteaalivaihe.

Kaaviossa ihmetyttää se, kun oon kuvitellut, että o-testi voi näyttää tummaa monta päivääkin tuon piikin jälkeen, ajattelin että se hiipuu hiljakseen eikä niin äkkiseltään. Jostain ehkä oon lukenut noin... Mutta en kyllä itse ole testannut kunnon plussan jälkeen enää kauemmin.

Alkuperäinen kirjoittaja Kalenteri:
Heippa! Mulla oli vähän sama tilanne tässä kierrossa. Jostain syystä rupesin tikuttamaan jo niinkin pian kuin kp 7 tai 8, jolloin aika lähelle tasavahvaa. Aattelin, että voiko se ovis olla nyt jo, kun joitain oireitakin muka oli. Sitten kuitenkin haalistui, kunnes taas kp 16 tasavahvat ja kp 17 hyvin tumma viiva.

Suosittelisin siis jatkamaan vaan. Ovis voi hyvin olla sulla vielä edessäpäin, etenkin jos sulla on pitkähkö kierto tai lyhyt luteaalivaihe.

Kaaviossa ihmetyttää se, kun oon kuvitellut, että o-testi voi näyttää tummaa monta päivääkin tuon piikin jälkeen, ajattelin että se hiipuu hiljakseen eikä niin äkkiseltään. Jostain ehkä oon lukenut noin... Mutta en kyllä itse ole testannut kunnon plussan jälkeen enää kauemmin.

no varmaan tuossa huipun tuntumassa ( vaikka jos sattuu testaamaan huipun molemmin puolin ) voi näyttää sit pari päivää sen plussan.. mitenkäs, oliko sulla sit sellaisia viivattomia päiviä siinä välissä? siis tuon alkukierron haaleen ja keskikierron plussan välissä? mulla kierto on oikeastaan aina ollut tuo 28päivää (siis ilman ehkäisyvalmisteita) , mutta eihän sit tiedä kun noita pillereitä kuitenkin pari vuotta söin.

Mulla menossa tänään kp 19 ja aloitin tässä kierrossa tikuttamaan kp14, vaikka kierrot olleetkin 31-41 pitkiä. Kp14 oli haalea viiva ja sen jälkeen kaikki viivat olleet lähes yhtä tummia kontrolliviivan kanssa. Toiseen testiin taas en ole enää saanut edes haamua (siis tikutan kahdella eri merkkisellä testillä, mielenkiinnon vuoksi). Joten minä olen ihan pihalla myöskin näistä ovulaatio jutuista.

Tänäänkin siis vielä aika vahva viiva tuli. Tosin illalla tulivat rinnat tosi aroiksi, mutta mitäs niistäkin nyt voisi tulkita. Lima juttuja en ole itseltäni löytänyt...enkä kohdunnipukkaa osaa etsiä...melkoinen amatööri olen, vaikka yk7 jo menossa, eikä esikoista kuulu :( :(

Yhteistyössä