ovuaatiovuoto/kiinnittymisvuoto

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Wissy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Wissy

Uusi jäsen
30.06.2007
12
0
1
Koitin ottaa selvää mutta en saanut...

Eli kp 17 ja päivällä tuli ihan pieni kirkas tuhru verta valkovuodon seassa paperiin, ei muuta...

Kierto ei ole vielä kai tasaantunut pillereiden lopetuksen jälkeen joten en tiedä kiertoa..

Mutta minkälaista on ovulaatiovuoto ?
Entä kiinnittymisvuoto ? vai tuskin sellaista vielä voisi tulla..

Osaisiko joku selventää...
=)

:attn:
Osaisiko joku huojentaa mieltäni.
pieni tuhru siis kp 17 ja sen jälkeen ei mitään...
nyt on jomottanut ja vähän pistellyt alavatsa, vasemman munasarjan kohdalta mutaman päivää..
:/
pelottaa vain tuo vuoto, et pitäskö huolestua ?
:|

Mulla tuli kanssa tänään jotain ihmeellistä vuotoa, tosi kirkasta ja kiertopäivä vasta 23. Muutenkin ollut jo muutaman päivän kivistystä ja nipistelyä vatsassa. Outoa. Ehkäpä tämä vauvakuume tekee tepposiaan. :ashamed:

itsellä on nyt menossa jotain kp 21/33-35. yöllä ja äsken tuli vähäsen vuotoa, ihan hinasen. eli periaatteessa VOI olla ovis (en ole tässä kierrossa testannut), kiinnittymisvuotoa tai ihan vaan muuten tiputtelua. ota näistä nyt selvää ennen menkkojen oletettua alkua...

Sain ystävältäni ovulaatiotestin ja "huvikseni" tikutin.
Olen juonut tosi paljon tänään ja virtsa oli kuin vettä, mutta sain tikkuun haamun.
Näyttääkö se haamua jos ovulaation on ollut jo muutama päivä sitten ?
Vai mitä se tarkoittaa ?? |O

ei ainakaan minulla näkynyt eka kierrossa jossa tikutin oviksia kahta viivaa, vain 1 joka oli kontrolliviiva. mutta nyt tokakierron alussa ei muita viivoja, mutta myöhemmin kp 13- näkyi kaksi viivaa, alussa haaleampia ja jossain välissä vahvempi ja sitten ne taas vaaleni.

Mulla tuli viime viikolla oviksen jälkeen sellanen ihan mini "vuoto" eli vaan paperiin jäi pyyhkiessä jälki. Nyt on tuntunu sellasia menkkakipuja eilisen ja tän päivän vaikka menkkojen pitäis alkaa vasta noin viikon päästä. Haluttais testata mut testit ei tässä vaiheessa näyttäis yhtään mitään.

Mulla on nyt pari paivaa tuntunut, etta tati tulee hetkella milla hyvansa, mutta ainut mita on tullut on pieni tuhru kirkasta verta. onko tama huolestuttavaa (nimenomaan tuo kirkkaus) vai voiko tassa elatella toiveita. Kiertopaiva 24.
Kirjoittelen ulkomaalaisella koneella ja siksi kaikki kirjaimet ei nay.

Yhteistyössä