ovulaatio-oireista taas...

  • Viestiketjun aloittaja yx
  • Ensimmäinen viesti
yx
Kyselisin teiltä sellaista, että jos teillä on ovulaatio-oireita, niin onko ne joka kuukausi samanlaisia vai vaihtelevatko teillä tuntemukset? Voiko olla mahdollista että ovisoireet olis joskus vahvemmat ja joskus ovista ei tuntisi ollenkaan...? Ihmettelen vaan tässä omaa olotilaani. Ovista odotellessa...
 
...
Minulla oikea puoli oireilee oviksen aikaan todella kovasti, jomottaa, painaa, vihloo ja vaikka mitä monen päivän ajan. Vasemmalla ei tunnu ikinä mitään, vaikka kyllä sieltäkin se munasolu irtoaa joka toinen kuukausi, ultralla varmistettu.
 
viivi
joo, kyllä voi vaihdella. Mulla ei ollut mitään ovis oireita gonal-f piikittelyn ja irrottelupiikin jälkeen, ennen inssiä gyne kysi oonko tuntenu mitään, ei yhtään mitään! No, inssi meni harakoille, seuraavasta luomukierrosta tunsin kyllä ihan valtavat ovsi-kivut ja tunteet! Tein ovis testin ja sinä päivänä kun näytti tummaa, tunsin kyllä melkosta vihlontaa ja pistelyä. En tiedä oliko vaan henkistä, mutta jännä juttu. Olis luullut, että hormonaalisesti saatu ovis ois ollut tosi tehokas ja sen ois tuntenut? No, enpä tullut raskaaksi kummallakaan kerralla....
 
ovuloiva
mulla on juuri paraikaa eilisestä pikkuhiljaa alkanut ovis (eilen + tänään testasin aconin ovistestillä) ja kivut ihan mielettömät tänä aamuna kun heräsin oik munasarjan puolella, kävely, istuminen tärinä kaik tuntui koko apn mutta nyt jo alkaa helpottaa,
kivut ja tuntemukset todellakin vaihtelevat ja se mikä ihmetyttää mun kohdalla ainakaan ovislima on enemmänkin valkovuotoa eikä munanvalkuaista muistuttavaa venyvää..luotan kuitenkin testin antamaan tulokseen kun limoihin..
 

Yhteistyössä