Ovulaatio-oireista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Iines79
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Iines79

Jäsen
12.04.2007
951
0
16
Ovulaatio-oireista siis kysymystä. Onko kenelläkään liittynyt ovikseen pahoinvointia? Musta tuntuu, että joka oviksessa on erilainen olo, mutta nyt on ollut jotenkin kipeämpi alavatsa ja tosiaan on todella huono olo :x .

Samaan aiheeseen liittyen, jo ennen synnyttäneet, onko raskaus ja synnytys muuttanut ovistanne ja samalla myös menkkkoja jotenkin? Itse en ennen esikoista edes huomannut ovuloivani mutta nyt sitä ei todellakaan voi unohtaa. Samoin menkat muuttuivat viheliäisemmiksi. Täällä kuumeillaan jo toista ja mietityttääkin onko kaikki ihan ok :/ .

Eilen olisin vielä vastannut että ei ole mitään erityistä. Mutta nyt huomasin saman kuin viime kierrossa; minua on etonut eilisestä lähtien ja viime yönä heräsin todella pahaan oloon. Oli pakko mennä hieman tervehtimään vessanpönttöä. Pahin olo meni ohi ja rupesin nukkumaan. Etova olo jatkuu kuitenkin tänään. Sama juttu siis viime kierrossa, ilman tuota yökkimistä. Etova olo kyllä jatkuu sitten vielä oviksen jälkeenkin.

Kertokaahan ovis oireita jotta osataan se pongata!!!!!!!

Mutta mulla tänään paha olo ja kuvotus ei tee mieli ees aamupalaa...outoa.Ja masussa menkkamainen tunne,joten menin laskeskeleen kalenteria ja mahdollisesti ois ovis jo ollu tai lähipäivinä olis..joten pitäsikö tänään siis pupuilla??????

Itse epäilen et ovis ollut eilen. Oli vasemmalta puolelta alavatsassa tosi teräviä viiltäviä kipuja. Sekä selkää poltti. Sekä ovislimat tuli ihan lorahtamalla. Oli myös hivenen pahaa oloa. Ja ovislimojen vuotopäivien perusteella olis ollut se h-hetki. Koska tänään on sitten kuumottanut poskia ja koko kroppaa, eli lämmöt tuntuvat nousevan.

:attn: Nosto!

Mulla on kp:n mukaan ovisaika menossa ja olo on tosi kehno. Oksettaa, päätä särkee, vatsa turvoksissa yms. MUTTA mua kiinnostais tietää, että liittyykö kenelläkään ovikseen samanlainen hermoherkkyys kun menkkojen yhteydessä? Mä olen kiukkuinen ja suutun (miehelle) pienestäkin asiasta :ashamed: . Olo muistuttaa aika paljon sitä, kun oli esikoisen alkuraskaudessa. En kuitenkaan ole raskaana :/ .

Olen lopettanut pillerit lokakuussa 2007 ja nyt siitä on siis n. 9kk. Kerran tullut raskaaksi ja saanut km.
Pillereitä syödessä ei juuri ovulaatiota tuntunut, mutta jo tammikuussa kun raskauduin, tunsin ovulaatiokipuni, joita en silloin niiksi tunnistanut. Nyt kun on mennyt muutama kierto km:n jälkeen, tiedän tarkkaan milloin ovulaatio tulee. Kiertokin on km:n jälkeen muuttunut lyhyemmäksi ennen 32 nyt 28-29.

Ovulaatiossa mulla pari päivää ennen alkaa vaaleat vuodot ja sitten nipistelee, ovis päivänä on maha niin kipeä että tekee jopa pahaa kävellä. Ainakaan mitään äkkinäisiä ponnistuksia en pysty tekemään kun tuntuu mahassa tosi ikävältä.

Mulla ei pahoinvointia, mutta järkyttävät ovulaatiokivut, jotka ovatkin sitten monesti johtaneet kystalöydökseen.... :'( E-pillerien aikana oviksen aikaan ei oo ollut mitään oireita, ovulaatiotahan ei silloin tule, kai(?).

Nyt toinen yrityskierto meneillään, ja niin karmeet kivut alavatsalla kp15 lähtien. Kivut jatkuneet jo neljättä päivää. Mutta mä oonkin tällainen kystaongelmainen onneton tapaus :'( Luultavasti ne on ne kystat, jotka siellä taas kasvaa. Ei suinkaan ihmisenalku..jota niiiiin kovasti toivottais :'(

Mulla kanss on oviksen aikana pahoinvointi (ja pari päivä sen jälkeen myös),päänsärkyä,nipistelyä alavatsalla munasarjan kohdalla ja seksualisyys korkealla (yleensä pari päivää ennen ja jälkeen)
Tekee mieli myös pukeutua eri tavalla. ;) Silloin tuntuu, ettei kapissa ole yhtään mitään vaatteita :D
En käytä mitään e-pillereita tai vastava ehkäisyä niin oiret ovat kyllä aika voimakkaita. Ennen lasta en ole niitä eedes huomannut. Nyt todellakin huomaan!

Yhteistyössä