H
harmissaan
Vieras
Siinäpä se kysymys tuliki :/ En oikeen noista testeistä ymmärrä. Siinä lukee, että kun tulee positiivinen tulos niin ovulaatio tapahtuu 24-36 tunnin kuluessa. Eli onko nyt auttamattomasti liian myöhäistä?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Nirppis:Kyllä kannattaa silti vielä yrittää. Tuosta ovulaatiostakin oon nyt noilla ovulaatiolaskureilla saanut monenmoista jopa ristiriitasita tietoa. Mutta yhden mukaan hedelmällisin päivä olisi ovulaatiota edeltävä päivä. Mutta tosiaan munasoluhan elää vuorokauden, eli antaa palaa vaan!
Alkuperäinen kirjoittaja poppis:no ilman muuta kannattaa yrittää! jos ei onnaa niin ens kierrossa uudelleen.
mulla aikanaan ovistesti näytti eräänä päivänä plussaa, ja sikiö vastasi sekä alkuraskauden ultrassa että np-ultrassa sen kokoista, että hedelmöitys olisi tapahtunut (3-)4 päivän kuluttua ovistestiplussasta.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja poppis:no ilman muuta kannattaa yrittää! jos ei onnaa niin ens kierrossa uudelleen.
mulla aikanaan ovistesti näytti eräänä päivänä plussaa, ja sikiö vastasi sekä alkuraskauden ultrassa että np-ultrassa sen kokoista, että hedelmöitys olisi tapahtunut (3-)4 päivän kuluttua ovistestiplussasta.
Ok, tuo antaa jo vähän toivoa. Tässä ollaan yritetty jo niin kauan, että ei aina jaksa seuraavaa kiertoa ajatellaVäsyttävää puuhaa kun ei tärppää millään
![]()