Ovulaatio + toissapäivänä: auttaako enää jos tänään touhuilee?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmissaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

harmissaan

Vieras
Siinäpä se kysymys tuliki :/ En oikeen noista testeistä ymmärrä. Siinä lukee, että kun tulee positiivinen tulos niin ovulaatio tapahtuu 24-36 tunnin kuluessa. Eli onko nyt auttamattomasti liian myöhäistä?

Kyllä kannattaa silti vielä yrittää. Tuosta ovulaatiostakin oon nyt noilla ovulaatiolaskureilla saanut monenmoista jopa ristiriitasita tietoa. Mutta yhden mukaan hedelmällisin päivä olisi ovulaatiota edeltävä päivä. Mutta tosiaan munasoluhan elää vuorokauden, eli antaa palaa vaan!

Alkuperäinen kirjoittaja Nirppis:
Kyllä kannattaa silti vielä yrittää. Tuosta ovulaatiostakin oon nyt noilla ovulaatiolaskureilla saanut monenmoista jopa ristiriitasita tietoa. Mutta yhden mukaan hedelmällisin päivä olisi ovulaatiota edeltävä päivä. Mutta tosiaan munasoluhan elää vuorokauden, eli antaa palaa vaan!

Mä testasin liuskatesteillä ja tosiaan, toissapäivänä näytti plussaa. Mua vaan jotenki harmittaa ku tuntuu, että miestä ei ikinä kiinnosta sillon kun oikeesti ois mahikset tulla raskaaksi vaikka hällä vauvakuume vaivannu jo yli vuoden :(

no ilman muuta kannattaa yrittää! jos ei onnaa niin ens kierrossa uudelleen. :)
mulla aikanaan ovistesti näytti eräänä päivänä plussaa, ja sikiö vastasi sekä alkuraskauden ultrassa että np-ultrassa sen kokoista, että hedelmöitys olisi tapahtunut (3-)4 päivän kuluttua ovistestiplussasta.

Alkuperäinen kirjoittaja poppis:
mulla aikanaan ovistesti näytti eräänä päivänä plussaa, ja sikiö vastasi sekä alkuraskauden ultrassa että np-ultrassa sen kokoista, että hedelmöitys olisi tapahtunut (3-)4 päivän kuluttua ovistestiplussasta.

Ok, tuo antaa jo vähän toivoa. Tässä ollaan yritetty jo niin kauan, että ei aina jaksa seuraavaa kiertoa ajatella :( Väsyttävää puuhaa kun ei tärppää millään :(

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja poppis:

Ok, tuo antaa jo vähän toivoa. Tässä ollaan yritetty jo niin kauan, että ei aina jaksa seuraavaa kiertoa ajatella :( Väsyttävää puuhaa kun ei tärppää millään :(

Kauanko olette yrittäneet?