Ovulaatio vaiko mikä synnytyksen jälkeen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tyty86
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

tyty86

Tunnettu jäsen
28.01.2008
3 491
64
48
Kuopio
Eli siis mulla poika nyt 4,5kk ja imetys loppunut ihan parin viikon sisässä kun joudun alottaa reuma lääkityksen.

Nyt on viikon tullut ihan karmeeta limaa alakerrasta, semmosta kellertävääkin..hajutonta on ja ihan kananmunan valkuaista muistuttavaa. veikkaan en ovislimat kyseessä, mutta miksihän mun alapään repeämiin koskee nyt kovasti:O? Ne on parantuneet hyvin ja kivut olleet poissa jo pitkään. Mutta nyt 3 päivää koskenu tohon välilihaan joka repes persiiseen saakka sekä emättimen sisälle oikeelle puolelle joka paikattiin ja repes. Ihan turpeen olonenki koko toosa (ja ei olla sekstailtu et siitä ei johdu). Voiko ovulaatio tehdä ton vai onko nyt joku tulehus päällä? Muilla kokemusta? Esikko tuli sektiolla, joten ei tämmöstä oo ollu. Tänään karmeet selkä/maha ovis jomotukset joten veikkaan et munis irtos tänään.

Mutta mistä nää kivut alakerrassa..?

Moi. Mulla vauva tulee 6kk tällä viikolla ja imetys vähentynyt kuukauden aikana hurjasti kun syönyt sen aikaa nyt kiinteitä lisänä. Menkat ei ole alkanut. Eilen tuli veskireissulla oikein kunnon rusehtava/verestävä klöntti. Sen jälkeen tullu kans tollasta mitä sunkin kuvailema setti on.. mulla kyllä ennen synnytystä ovikset todella tuntuneet ja sillo sattuu munasarjaan ja lima on iha kirkasta.. ja paikat turpeessa. Oon myös miettinyt että onko kuitenkin ovis nyt tulossa ja menkat alkamassa? Käynyt mielessä pieni raskauden mahdollisuus ja tuo klöntti ois voinu olla kiinnittymisvuotoa mitä tullu ainaki kahesta viimesestä raskaudesta. Ajallisesti sopis tohon kiinnittymisjuttuun kun 6pv oli sekstailusta.. sithän mulla ois pitäny olla se oviskin aiemmin. Minäkin voisin lukea muiden kokemuksia hormonitoiminnan palautumisesta imetyksen jälkeen.

Yhteistyössä