Ovulaatiokipuja

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Muilla?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Muilla?

Vieras
Tämä nyt ei varsinaisesti kuulu tänne, mutta...
Onko muilla kovia alavatsakipuja ovulaation aikoihin siis kierron keskivälillä??
Aiemmin olen tuntenut lieviä tuntemuksia, mutta minulle tehtiin viime tammikuussa sektio ja nyt siis reilu 10 kk vauva jota vielä imetän.
Menkat alkoi n 6 viikkoa synnytyksen jälkeen, imetyksestä huolimatta..

Viime yönä heräsin alavatsakipuun ( ollut joskus aiemminkin kierron keskivaiheilla, mutta ei näni kovaa) joka tuntuu eniten vasemmalla alavatsalla, jonkin verran myös oikealla. Painon tunne kuin kivi painaisi, ja kun liikku niin tuntuu kuin se "kivi" liikkuisi mukana ja saa aikaan epämiellyttävän olon ja kipua. äkkinäiset liikkeet sattuu, jomottaa, pakottaa ja tuntuu epämiellttävältä.
Alavatsalla siis inhottava tunne.

Minulta poistettiin myös sektion yhteydessä toisesta munasarjasta pieni kysta.

Onko kellään muulla vastaavaa??
Itseäni alkoi huolettamaan , että onko tämä ovulaatio kipua vai jotain muuta josta täytyisi huolestua!

Kiitos kaikille jotka vaivautuvat vastaamaan.

Mulla alkas kans ovulaatio sattumaan ku tyttö oli joku vuoden ikänen ja mulle laitettiin kierukka, on aivan sairaan kipee noin 15-30min ajan, joskus voi olla vähemmänki aikaa.
silloin ku mulla loi kierukka ni oli kipu paljon pahempi, kävin joskus lääkäris siitä ja lääkärisetä sano et on ihan normaalia et on kivulias ovulaatio ku on kierukka ku se kierukka hinkkaa jollain lailla munajohtimiin vesirakkulan ja ainut vaihtoehto olis ollu että poistetaan kierukka, no sitä en halunnu ku muuten oli ihan ok.
sit 5 vuotta ku oli ollu kierukka ni poistatin sen ja ajattelin et nyt ne kivutki loppuu mutta ei ni ei, kävin uudestaan lääkärissä ja sanoivat et jollaki nyt on vaan näin, ei oo ollu muuta ongelmaa ku toi kipu, raskaaksi olen aina tullu helposti ja siinä se on hyvä ni tietää ainaki koska on se hetki ku kannattaa yrittää :)
En oo kyllä siihen saanu mitään apua ja kivut on ollu nyt jo 12 vuotta.

Yhteistyössä