Ovulaation tikuttelu, ongelmaan apua?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tuskainen vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Tuskainen vieras

Vieras
Apua!

Olen vasta aloitellut ovulaatiotikkujen käytön ja nyt on jo epäselvyyksiä... Aamulämmöissä ei ole mitään "poikkeamaa", ja ovistikkuihin tuli kolmena peräkkäisenä päivänä viiva, haaleampi kuin tuo kontrolliviiva. Sitten ei minkäänlaista viivaa jatkossa. Eli yhtä vahvaa viivaa kontrollin kanssa ei tullut lainkaan. Mitäs tämä sitten merkkaa? Oliko minulla ovis vai ei? Mikään ei siihen viittaa, mutta voiko se olla noin "huomaamaton".

Thänks kommentoijille!

Mutta jos oletetaan, että ne nyt kuitenkin näyttävät oikein, niin sen mukaan ovista ei ole ollut. Lh:ta on kyllä hieman erittynyt mutta ei toisaan riittävästi, että munasolu olisi kypsä ja vielä irtoaisi.
Minä kierron päivinä testasit? miten pitkä kierto on yleensä? Ja oliko pissa tarpeeksi "vanhaa"?

Kierto on 30-35 (epäsäännöllinen) ja tikutukseen sain nuo heikot viivat kp 15, 16 ja 17, sen jälkeen ei siis mitään. Mittasin iltapäivällä ohjeen mukan, vessataukoa oli aina noin 4 tuntia. Nyt kp 20.

Ovuloimattumuushan on yleisin hedmättömyys-ongelma!
JOs sun kierto on epäsäännöllinen jos se kertoo, ettei ovista ole ollenkaan tai sit se on melko harvoin. Tosin "terveetkään" naiset ei ovuloi joka kuukausi.Asiaa pitää tutkia tarkemmin!
Jos kierto on yli 30pvää, on ovis jotain 20 kp:n paikkeilla, NOIN.

Yhteistyössä