Ovulaatiosta ja sen oireista tietäviä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "kökkö"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

"kökkö"

Vieras
Eli laskujen ja laskureiden mukaan ovulaatio piti olla pe tai la. Lääkärin laskujen mukaan La koska verikokeet jotka pitää ottaa 4 päivää ovulaation jälkeen on määrätty nyt keskiviikolle.
Nyt kuitenkin torstaista asti losotellu limoja ja eilen ja tänään mahaa nippaillu ja juilinu ilkeesti niinku menkat olis tulossa.Naamaan puskenu ovis finnitki mitkä ain tulee oviksen aikaan/jälkeen.
Onko siis nyt ovulaatio tulossa menossa vai mistä tässä voi olla kyse?
Monta kk ovistikuilla tikuttanu oviksen kp 19/31 tasavahvat viivat ja ovis oireet ollu kp 20/31
Tämä kierto kun päätän että en tikuttele ovista niin eiköhän sit käy näin että ihan ulapalla olen näiden oireideni kanssa.

Finnit tulee, kun ovis on ohi jo. Hormonitasot laskee ja siitä finnit. Jos limoja on tullut torstaista lähtien, todennäköisin ovispäivä oli la tai viimeistään sunnuntai. Nippailu ja juiliminenkin viittais siihen, että ovulaatio tapahtui jo.

Ei se seinään lopu. Runsainta on silloin, kun ovis on päällä, mutta kyllä sitä pari päivää sen jälkeenkin vielä vuotaa. Jos useampana kuukautena seuraat sen koostumusta, huomaat kyllä, missä vaiheessa mennään.

Muissa kierroissa mitä tässä nyt 5kk olen seurannut niin se on loppunut ja alapää muuttunut ihan saharaksi oviksen mentyä. Sillä mietinkin että eikö ovis vielä ole tullutkaan:(

[QUOTE="kökkö";28112195]Muissa kierroissa mitä tässä nyt 5kk olen seurannut niin se on loppunut ja alapää muuttunut ihan saharaksi oviksen mentyä. Sillä mietinkin että eikö ovis vielä ole tullutkaan:([/QUOTE]

Ootko mahdollisesti syönyt jotain limoja lisäävää? Miksi seuraat? Yritätkö raskautua? Esim. suosittu greippimehu voi todella lisätä limoja (turhankin paljon, terv. nimim. kokemusta on).

Lisäksi on mahdollista, että sulla onkin jokin tulehdus lisänä. Tai sitten tässä kierrossa vaan hormonit vähän voimakkaammat tms. Oletko varma, että aiemmissa kierroissa ovuloit oikeasti? Limat voi tulla ilman ovulaatiotakin.

Vaihtoehtoja on monia, mut hormonitasot lähtee rajuun laskuun oviksen jälkeen, mitä näkyy naamassa finneinä. Jomotus viittaa myös siihen, että puhkeaminen on jo tapahtunut ja munasolu matkalla (tai matkannut jo jonkin aikaa).

Olen itse seurannut limoja nyt 5-6 vuotta, joiden aikana meille on syntynyt parikin lasta (tarkoituksella ...ja muutama keskenmeno). Mut kyllä mulla lähes joka kierrossa limoissa pientä heittoa on. Ei ne samalla tavalla aina mene.

yritän raskautua kyllä ja verikokeita otetaan nyt siksi jotta nähdään tapahtuuko ovulaatio varmasti. Lääkäri meinasi että jos ovis testiin saa vahavat viivat niin ovis tapahtuu. ennestään on jo 2 lasta ja koskaan ei ole näin hankalaa ollut raskautuminen. Viime kierrossa join greippimehua ja ovis tuli kp 18 tikkuun viivat kp 19 ovis ja limat loppu.. sitä edelliset ovikset tulleet siinä kp 19 tikkuun viivat ja kp 20 ovis.

Eilen tuli illalla todella huono olo ja vatsa oli hieman sekasin ja mahalla raju menkkakipu ja miehelle siinä sanoinkin että ovis olikin vissiin tänään mutta aamusella limat jatkui ja iltapäivällä taas kivut. mietin sitäkin että onko mahdollista jos ovuloin 2 kertaa?

Yhteistyössä