ovulaatiotesti ja raskaus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lotta-sikuriina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

lotta-sikuriina

Vieras
osaako joku kertoa onko sellasessa väitteessä mitään perää, että ovulaatiotesti näyttäisi raskauden?
Ja jos on niin miten, siis millaisia viivojen pitää olla jne?

mä oon lukenu ton saman jutun, ja siihen ovis testiin pitäis tulla 2 tummaa viivaa :) tai jotain sellaista.. eli jos ovis testiin tulee joka kerta 2 viivaa, vaikka oviksen olis pitän olla jo, niin saattaa olla myös raskaana! ;)

Mä olen testannut! :p Oli ihan pakko, kun luin täältä että ovistesti toimisi myös r-testinä :D Ja toimihan se. Kaksi ihan tummaa viivaa tuli samantien näkyviin. Mutta muistan lukeneeni myös, että ovistesti ei ihan aikaisin raskautta näytä. Hormonimäärän piti olla melkoisen suuri.

no, entäs kun itse tein joku aika sitten hyvin haalean pos.raskaustestin. Tästä pari päivääö ja alkoi vuoto, ihan kunno vuoto...ajattelin, et ois sitten ollut keskenmeno...Vuoto vastikään loppunut ja äsken kokeilin ovulaatiotestiä ja sillä tuli ihan selkeät viivaat! Eli ovulaation ei todellakaan pitäs olle nyt....pitänee varmaan käydä vielä r.testi ostamassa..

Alkuperäinen kirjoittaja Snoopy:
Mä olen testannut! :p Oli ihan pakko, kun luin täältä että ovistesti toimisi myös r-testinä :D Ja toimihan se. Kaksi ihan tummaa viivaa tuli samantien näkyviin. Mutta muistan lukeneeni myös, että ovistesti ei ihan aikaisin raskautta näytä. Hormonimäärän piti olla melkoisen suuri.

Saman kokeilun tein minä, ja kahta tasavahvaa viivaa näytti kun oli raskaana. Testi oli mammaksin ovulaatiotesti. Tuosta hormonimäärästä en tiennytkään, mutta kiva kuulla.

Alkuperäinen kirjoittaja lotta-sikuriina:
no, entäs kun itse tein joku aika sitten hyvin haalean pos.raskaustestin. Tästä pari päivääö ja alkoi vuoto, ihan kunno vuoto...ajattelin, et ois sitten ollut keskenmeno...Vuoto vastikään loppunut ja äsken kokeilin ovulaatiotestiä ja sillä tuli ihan selkeät viivaat! Eli ovulaation ei todellakaan pitäs olle nyt....pitänee varmaan käydä vielä r.testi ostamassa..

Eiks kuukautiset voi tulla vaikka olis raskaana? Tai sit oli km ja hormonit ei oo vielä laskenu...kannattaa varmaan ostaa raskaustesti...

Alkuperäinen kirjoittaja lotta-sikuriina:

Mulla oli noin myös pari vk.a keskenmenosta, eikä ollut edes ovista :( hcg voi myös olla vielä koholla...

Itse myös testasin n. pari päivää ennen kuin menkat olis pitäny alkaa. Sain kaksi selkeää viivaa, ja tein raskaustestin, johon tuli haalea plus. Poika on nyt 1v 1kk :)

Vanha ketju, mutta työnnän omankin lusikkani soppaan. Eli en ikinä saanut ovistesteillä muita kun haaleita positiivisa, ja nyt raskaana tein samaisen testin ja siihen pärähti niin vahvat viivat

Yhteistyössä