Ovulaatiotestin tekeminen ovulaation jälkeen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tulen hulluksi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tulen hulluksi

Vieras
Onko kukaan koskaan tehnyt niin? Mitä se näytti?

Mulla on sellainen tilanne, että en nyt tiedä oliko mulla jo ovis vai ei :/ Normaali kierto on 34 päivää joilloin testaaminen pitää yleensä aloittaa kp 18 eli tänään. Tein testin ja näytti vaan heikkoa viivaa. Yleensä jos olen ovulaation tunnistanut on se ollut kp 20-21. Ongelma on nyt vaan siinä, että kaikki ovisoireet oli jo kauan sitten :o

Ovulaation tunnistan yleensä kohdunnapukasta, limoista, kivuista ja lämpöjen noususta. Limat alkoi kp 11, napukka oli pehmä ja avoin. Limat kuitenkin loppui jo kp 14 jota ihmettelin sillon suuresti. Kivut tuli kp 16, ei ollut limoja ja napukka edelleen pehmä ja auki. Nyt kp 18, napukka on korkealla, kiinni ja kova. Limaa tulee kamalaa määrä ja lämmöt on hieman koholla, ei niin paljon kun yleensä 0.6 astetta, mutta 0.4 kuitenkin.

Eli oliko mulla jo ovis vai onko se vasta tulossa? Sekavaa mä tiedän, siksi teinkin nyt ovistestin kaikesta huolimatta. Kaiken järjen mukaan, ovis pitäisi vasta olla tulossa, mutta oireet viittaa siihen et se oli jo. Jos olet tehnyt ovistestin oviksen jälkeen, onko se näyttänyt sillon heikkoa viivaa vai ihan vain yhtä viivaa?

Eiks o-testi näytä AINA heikkoa viivaa??

Mutta siis, o-oireet voi tulla jo ennen ovistakin ja voi olla että ovis on vasta tuloillaan. Ta sitten oli jo. Jostakin tässä vasta luin että jos seuraa oireita ja tekee testejä ni kannattaa luottaa ennemmin testiin ku oireisiin koska ne oireet voi tulla ennen tai vasta jälkeen oviksen.

Mut pidetään peukkuja et ois vasta tuloillaan etkä ois missannu sitä. Itte en oo testannu o-testeillä enää oviksen jälkeen et vaikea sanoa, mutta mulla on mutu-tuntuma et näyttäs aina heikkoa viivaa.

Alkuperäinen kirjoittaja nöttiäinen:
Eiks o-testi näytä AINA heikkoa viivaa??

Mutta siis, o-oireet voi tulla jo ennen ovistakin ja voi olla että ovis on vasta tuloillaan. Ta sitten oli jo. Jostakin tässä vasta luin että jos seuraa oireita ja tekee testejä ni kannattaa luottaa ennemmin testiin ku oireisiin koska ne oireet voi tulla ennen tai vasta jälkeen oviksen.

Mut pidetään peukkuja et ois vasta tuloillaan etkä ois missannu sitä. Itte en oo testannu o-testeillä enää oviksen jälkeen et vaikea sanoa, mutta mulla on mutu-tuntuma et näyttäs aina heikkoa viivaa.

Tämä on niiiiiiiiiiiiiiiiin rasittavaa!!!! Kohta vuosi yritetty ja tuntuu että ei koskaan saada seksiä osumaan oikeeseen aikaan :/ Täytyy nyt testailla vielä pari päivää ja seurata mitä viiva tekee ;)

Yhteistyössä