Ovulaatiotestit ja ovulaatio!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jaajuu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

jaajuu

Vieras
Testejä olen tehnyt monta! Mutta siis, eikös noissa ole sillai, että plussa se on vasta kun testi viiva on vähintään yhtä vahva kuin kontrolli?
Tein torstaina ja perjantaina lähestulkoon yhtä vahvat testit. Tai siis testi viiva oli lähestulkoon saman vahvuinen kuin kontrolli, vain pienen pieni väriero. Lauantaina testi oli jo selvästi vaaleampi.
Limailin (anteeksi tarkka kuvaus) aika paljon noiden plussien aikaan ja lauantai oli sen osalta ehkä vähän kuivempi. Nyt limaa tulee kuitenkin taas enemmän, vaikka testi oli selvästi negatiivinen.
Voiko ovulaatio silti olla ollut lauantaina, vaikkeivat testit ihan selkeää plussaa antaneet ja vaikka ns. kuivakausi jäi n. yhden päivän mittaiseksi?

Minä tikutin sillo 2v sitten ja sain vahvan plussan, raskauduin vissiinkin sit sillo seur.vrk:n aikana. Silloin oli siis selvä ovis. Nyt tikutan ja mietin samaa kuin sinäkin, mulla aivan sama.

Mitkä kiertopäivät oli menossa tuolloin to ja pe? joillakin menee se LH huippu niin nopeasti että jos testaat esim aamulla lähes plussan niin seuraavana aamuna saattaa olla jo ohi eli illalla olisi voinut näyttää plussaa. Ja plussa on vasta ku on tosiaan yhtä vahvat ne viivat.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mitkä kiertopäivät oli menossa tuolloin to ja pe? joillakin menee se LH huippu niin nopeasti että jos testaat esim aamulla lähes plussan niin seuraavana aamuna saattaa olla jo ohi eli illalla olisi voinut näyttää plussaa. Ja plussa on vasta ku on tosiaan yhtä vahvat ne viivat.

Kiertopäivät oli20-21... Tuota itsekin mietin, mutta sitten taas kun ohjeissa sanotaan kuitenkin, että se viivan pitää olla selvästi saman vahvuinen tai vahvempi :/

Täällä on kyllä ainakin raskauduttu vaikkei ovistestissä testiviiva ollut edes yhtä vahva kuin kontrolliviiva. En oo koskaan saanu ovistestiin yhtä vahvaa tai vahvemaa testiviivaa kuin kontrolliviiva on. Silti oon kaks kertaa raskautunut, tosin eka oli tuulimuna :( Toinen raskaus juttelee tuolla sitterissä :)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Kiertopäivät oli20-21... Tuota itsekin mietin, mutta sitten taas kun ohjeissa sanotaan kuitenkin, että se viivan pitää olla selvästi saman vahvuinen tai vahvempi :/

Kuinka pitkä sinun kierto yleensä on?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Kuinka pitkä sinun kierto yleensä on?

Vaihtelee tosi paljon! max. jossain 70 missä vuoto sitten käynnistettiinkin jo lääkkeillä, mutta esim. edellinen oli ihan normaali 28 päivää... Lyhimillään varmaan jotain 24 päviää ollut.

Eli siis voisin päätellä, että ov voi tapahtua, vaikkei noi testit antaiskaan selvää plussaa? No jos mä sitten lasken niin, että ov oli lauantaina ja menkat pitäis alkaa kuun puolessa välissä...

Yhteistyössä