Ovuloiminen keskenmenon jälkeen, rintojen aristamattomuus...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hope81
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Hope81

Uusi jäsen
30.01.2013
16
0
1
Helsinki
Meille todettiin keskeytynyt keskenmeno 14.12. rv 8+0. Oltiin varhaisultrassa viikkoa aiemmin jolloin todettiin että alkio liian pieni ja syke hidas (lähete kättärille). Sain lääkkeellisen tyhjennyksen, tuli kovat kivut ja korkea kuume, mutta vuoto ei alkanut. 17.12. tehtiin kaavinta. Jälkitarkastuksessa löytyi keltarauhaskysta, joka luult. uudesta ovulaatiosta, koska kättärillä oli löytynyt toisesta munasarjasta kysta km yhteydessä (ei siitä sanottu mulle silloin, soitin jälkitarkastuksen jälkeen) Ekat kk alkoi 11.1. ja luulen ovuloineeni viime viikolla ma-to välillä. Kaikki muut ovisoireet vahvasti - kirkas runsas valkovuoto, alavatsakivut ja jomotukset ja lisääntynyt halukkuus ;) - mutta rinnat ei alkanu aristaa. Aiemmin mulla aristanu rinnat ovulaatiosta kuukautisten alkuun. Myös sillon ku raskauduin. Siitä alkoi sillon sitten aristus vaan lisääntymään. Nyt ei rinnat arista, ovuloinko sittenkään tai mistäköhän johtuu? Tänään oli pahoinvointia melkein koko päivä ja maha sekaisin. Liekö kahvi, noro virus, raskaus vai joku muu... Alavatsa tuntemuksia ollut myös, mutten tiedä oisko se kysta tai endometrioosi, kun siitäkin oli epäilystä, tosin ultrassa ei näkyny mitään, mutta mahdollista että silti on vatsaontelossa. Tai sitten mulla on jatkuvasti noita kystia...

Luulin, että nyt voisin ottaa lungisti ku ei me heti varsinaisesti yritetty ku pitää järjestää muut asiat kuntoon ensin... työt ja opiskelut... muttei enää estetäkään. kyllä sitä silti salaa toivoo.

Onko muilla hävinny rintojen aristaminen km jälkeen? Tiedättekö mistä johtuu?

Veljelle syntyi juuri kolmas, en ole vielä nähnyt. Ristiriitaiset fiilikset. Kaverin raskauskin tuntuu ajoittain hankalalta. varsinkin kun se on päiväkotilasten ja henkilökunnan huomion keskipiste koko ajan... Hänellä km ei ole ollut. Ensimmäinen lapsi tulossa. Toiv ei vähään aikaan tule lähipiristä vauvauutisia ennen ku itse raskaana yli rv 12. Vaikka voi senkin jälkeen tapahtua mitä vaan, mutta kun näkis edes sikiön... Pelkään niin uutta keskenmenoa. SItä kun ei tiedä varmaksi mistä keskenmeno johtui. Jos tulis raskaaksi ei kyllä uskaltais iloita ennen ku eka kolmannes täynnä. enkä aio kertoakaan perheelle, ystäville niin kuin edellisessä raskaudessa. Silloin tärppäs heti. Olin niin ihmeissäni, että tohkeissani kerroin vaikka olinkin aika varma että pakko sen on mennä kesken ku niin pian tärppäs. ja niin sitten kävikin. raskausoireet oli voimakkaat, joten lopulta kuitenkin yllätyin.

Tsemppiä kaikille uuteen yritykseen! :)

Hei

Pahoittelut keskenmenosta ja paljon jaksamista. Tiedän nuo ristiriitaiset tunteet :hug:

Meillä oli geneettinen keskeytys rv 17+1 :'(

Mutta sitten kysymykseesi. Mulla on ollut tässä ainakin yksi ovulaatio, suoraan kaavinnan jälkeen ja ihan ultralla nähty. Ja tuo rintojen arkuus puuttui. Mulla poltteli ennen aina nännejä ovulaation jälkeen, mutta nyt sitä ei tapahtunut.

Aika moni muukin asia on ollut oudosti, kuten menkat käyttäytyvät todella erikoisesti verrattuna aikaisempaan. Ehkäpä hormonit / kroppa ovat muuttuneet raskauden myötä ja kaikki ei enää toimikaan samoin kuten ennen...

Yhteistyössä