Pääministeri Sanna joutui naurunalaiseksi ulkomailla

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
– Olen tanssinut myös sen yhden kerran jälkeenkin, Marin vastasi ja sai yleisöltä raikuvat aplodit.

Sinulla on iso urakka edessäsi rienaamisen ja halveeramisen saralla.
Neljän vuoden jälkeen makaat pedin pojjalla pilleripurkkiröykkiö sylissäsi.
Olet polttanut itsesiloppuun ilkeilyllä.

– Olen tanssinut myös sen yhden kerran jälkeenkin, Marin vastasi ja sai yleisöltä raikuvat aplodit.

Sinulla on iso urakka edessäsi rienaamisen ja halveeramisen saralla.
Neljän vuoden jälkeen makaat pedin pojjalla pilleripurkkiröykkiö sylissäsi.
Olet polttanut itsesiloppuun ilkeilyllä.
Kuusi viikkoa enää ja Sanna on entinen pääministeri ja kukaan ei ulkomailla ole enää kiinnostunut Sannasta. Saas nähdä kuinka monta pilleripurkkia Sanna tarvitsee selviytyäkseen siitä...

Kuusi viikkoa enää ja Sanna on entinen pääministeri ja kukaan ei ulkomailla ole enää kiinnostunut Sannasta. Saas nähdä kuinka monta pilleripurkkia Sanna tarvitsee selviytyäkseen siitä...

Hän on vahvempi kuin uskotkaan. Toista se on sinun kanssasi. Sinä ammennat nk. voimasi muihin kohdistamastasi vihasta ja halveksunnasta. Olitko edes lapsena iloinen?

”Hän on vahvempi kuin uskotkaan. Toista se on sinun kanssasi. Sinä ammennat nk. voimasi muihin kohdistamastasi vihasta ja halveksunnasta. Olitko edes lapsena iloinen?”

Kirjoittaja vaikuttaa hyvin yksinkertaiselta tyypiltä ja käsittää kaikki asiat päin mäntyä. En ota hänen juttuja tosissani. Vinoilen hänen kustannuksella huvikseni.
Kannattaa lukea Jari Tervon kolumni Hesarista. Muistojen Bulevardi soittaa parhaillaan Säkkijärven polkkaa.

Mä veikkaan että kaikilla haastatteluilla tms.pedataan Sannalle Ursulan pestiä EU:n johdossa....🤔

En olisi yhtään ylpeä suomalaisena. Woketuksella, kauniilla pärställä, työaikana bilettämisellä ja siitä naureksimisella, vanhojen ihmisten ivaamisella ja some-vaikuttamisella EU:n johtoon.

Toivoisin muita, arkisempia meriittejä poliitikon suosion syyksi.

10000 miljoonaa euroa Sanna hassannut veronmaksajien rahoja tuohon pyrkimiseen.

Mä veikkaan että kaikilla haastatteluilla tms.pedataan Sannalle Ursulan pestiä EU:n johdossa....

En olisi yhtään ylpeä suomalaisena. Woketuksella, kauniilla pärställä, työaikana bilettämisellä ja siitä naureksimisella, vanhojen ihmisten ivaamisella ja some-vaikuttamisella EU:n johtoon.

• Tykkää
Reactions: Echo
Olen tanssinut myös sen yhden kerran jälkeenkin, Marin vastasi ja sai yleisöltä raikuvat aplodit.

Ap on ilmeisesti tyhmä Perusuomalainen eikä osaa sisälukutaitoa. Tai Kokoomuksen edustaja ja haluaa mustamaalata Sannan SDP:n valheellisella aloituksellaan.

Eli Persut on muuten vaan tyhmiä ja Kokoomuksen edustajat ovat valehtelevaa sakkia.

Jos olisin Sanna, lähtisin europarlamenttiin. jättäisin tyhmät nihilistit tänne Suomeen hengailemaan.

Olen tanssinut myös sen yhden kerran jälkeenkin, Marin vastasi ja sai yleisöltä raikuvat aplodit.

Ap on ilmeisesti tyhmä Perusuomalainen eikä osaa sisälukutaitoa. Tai Kokoomuksen edustaja ja haluaa mustamaalata Sannan SDP:n valheellisella aloituksellaan.

Eli Persut on muuten vaan tyhmiä ja Kokoomuksen edustajat ovat valehtelevaa sakkia.

Jos olisin Sanna, lähtisin europarlamenttiin. jättäisin tyhmät nihilistit tänne Suomeen hengailemaan.
Ap. kuuluu tällä palstalla samaan Hourula-osastoon kuin nm Setis.
Tyyppi tosin kirjoittaa myös harmaana ja voi siis olla sama hyypiö.
Tämän palstan jutut ovat pääosin täyttä roskaa.
Palstan hörhöjä on kiva härnätä lehtien lukemisen ohella.

Mä veikkaan että kaikilla haastatteluilla tms.pedataan Sannalle Ursulan pestiä EU:n johdossa....

Ei sitä voi niin vaan pedata.

Yhteistyössä