Päänsärkyä raskausoireena?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Karvapallo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Karvapallo

Aktiivinen jäsen
27.06.2008
4 377
0
36
Enpä ollut ikinä moista kuullut, että päänsärkykin voisi olla alkuraskauden oire.
Jostain kuitenkin niin luin, kun otin vähän selvää voiko se liittyä raskauteen. Mulla kun sitä on nyt ollut viikon verran! :kieh: Nyt on ollut kolmena päivänä peräkkäin pääkipee, ja tietenkään panadol ei auta. viime viikollakin oli ehkä kolmena päivänä.

Elikkäs, onko muita joilla on tullut päänsärkyä raskausoireena? Jos on, niin kauaa se on teillä kestänyt?

Ei kai tätä nyt koko raskautta tarvitse kestää, toivottavasti :whistle: Ja ei varmaan ole kauhean terveellistäkään napsia panadolia joka päivä. Varsinkaan kun on tullut huomattua ettei se tehoa mulle nyt eikä oo tehonnut koskaan ennenkään.

Mulla oli ekassa raskaudessa rv 8-20 useita kertoja viikossa päänsärkyä. Panadoli ei auttanut. Oksentaminen helpotti usein, mutta sitten taas se alkoi joko heti seuraavana aamuna herätessä tai sitä seuraavana. Terkkari ei osannut sanoa syytä. Käski ottaa Panadolia. Toisessa raskaudessa oli myös särkyä, mutta ei niin usein kuin ekassa. Kolmannessa ei sitten ollenkaan.

voi ei jos pitää kestää tätä johonkin 20 viikollekin asti :laugh: alkaa huumori loppua :whistle:
Mäkin ajattelin että terkkarille soittasin ja kysyisin, mutta voipi olla että vastaus on sitten sama ku toivoliinilla eli ota panadolia.. Mutku ei se auta :kieh:
Hyvä tietää kuitenki etten oo ainoa. Ei kuitenkaan varmaan ihan yleisimpien oireiden joukkoon lukeudu kun en ollut ikinä tällaisesta kuullut.. ?

Mulla on ainakin ollut pää tosi usein kipee, sellanen jatkuva jomotus. Kahvin juonnin olin jo lopettanut kesällä että ei tää oo siitäkään mikään "vieroitusoire"..

Täällä rv9

Mulla oli noin puoleen väliin raskautta niin kovaa päänsärkyä että kävin tiputuksessakin kun oksentelin niin paljon. Mutta tosiaan toivon ettei kellekkään muulle niin sitä kovasti tule.. ;) Mutta osasinpahan ainakin hyvin mennyttä loppuraskautta arvostaa, kun olin alun potenut..

Yhteistyössä