Pääseekö fysikaaliseen hoitoon ilman lääkärinlähetettä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Mä sain lähetteen kyllä mutta en löydä sitä mistään. Aika on varattuna. Selviänkö mä siittä ihan rahalla vai pitääkö minun nyt perua se aika? Uutta lähetettä en kerkee saada huomiselle.
Raivostuttaa. Olen kääntäny kaikki paikat jo ympäri ja lappua en vaan löydä.

Pääsee, sillä lääkärin lähetteellä saat vaan maksusta KELA-korvauksen, ei sitä muuhun tartte. Eli ilman lähetettä maksat itse kokonaan, et saa korvausta. Tosin voinet kysyä, voitko toimittaa lähetteen myöhemmin ja saada sitten korvauksen.

[QUOTE="Hip";27423522]Pääsee, sillä lääkärin lähetteellä saat vaan maksusta KELA-korvauksen, ei sitä muuhun tartte. Eli ilman lähetettä maksat itse kokonaan, et saa korvausta. Tosin voinet kysyä, voitko toimittaa lähetteen myöhemmin ja saada sitten korvauksen.[/QUOTE]

Minä olen aikaisemmin saanut kaikki samalle lähetteelle, vaikka olen käynyt lääkärissä vasta ekan fysioterapiakerran jälkeen. Parikin kertaa olen voinut ehtiä käydä ilman lähetettä. En tiedä onko noissa säännöt kiristyneet, mutta väitän että aivan varmasti saat korvaukset, jos lähete on olemassa, mutta sitä ei ole ekalla kerralla mukana.

Yhteistyössä