Pääsetkö sinä joulufiilikseen ja -tunnelmaan mukaan....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja joulufani tai sitten ei
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

joulufani tai sitten ei

Vieras
vaikka sinulla olisi töitä joulunpyhiin asti ja saatat tehdä töitä myös joulunpyhinäkin?

Minulla on seuraava kolmen viikon lista melko lailla töitä täynnä. Ja lähinnä se ottaa pattiin, että 2 viikonloppuakin ennen joulunpyhiä kuluvat kanssa töiden merkeissä. Tosin noiden myötä sitten saan arkivapaita. Mutta en tiedä, miksi en kauheasti välitä arkivapaista? Haluaisin lomailla mieluiten viikonloppuna.

Myös joulunpyhäviikko ottaa pattiin, kun silloin vapaat ovat ti ja ke. Eli tuolloin on sitten joululaatikot väsättävä. Koska to ja aatonaatto (pe) kuluvat iltavuorossa. Aattona menen aamuun. Se oli toiveeni. Joulupäivä on vapaa ja tapsanpäivänä menen iltaan.

Jokseenkin kyllä silti mietin, että vaikka on jo hieman joulumieltä, niin mahtaako koko joulufiilis kadota taivaan tuuliin, kun joulukuu kuluu töitä - töitä ja töitä tehdessä?

Mulla on kans aattona aamu, joulupäivä vapaa ja tapanina ilta. Samoin olen tiiviisti joulunalusajan töissä. Kolme viikkoa menee yhdellä vapaalla viikossa. Jotenkin vaan korpeaa ihan hulluna.

Ja joo-o, ois kiva olla viikonloppuja kotona, kun koululaisetkin on ja tarhalaisetkin. Mies sitten yrittää pyörittää sakkia yötyöstään huolimatta.

Lottovoittoa ootellessa.

Jatkan vielä, niin ja pakastin on täynnä mm; marjoja. Joten ei pysty aikaisemminkaan tekemään joululaatikoita. Tuokin kyllä helpottaisi joulusysteemejä.

Yhteistyössä