Pääsettekö muut kirjautumaan Sampon verkkopankkiin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Maatushka"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
http://www.sampopankki.fi/fi-fi/TietoaSampoPankista/media/Tiedotteet/Pages/MozillaFirefoxVaatiiJavanUusimmanVersion.aspx
Mozilla Firefox on lopettanut vanhojen Java-versioiden tukemisen. Tästä johtuen verkkopankin käyttäminen Mozilla Firefox -selaimella ei ole mahdollista, jos tietokoneessa on vanhoja Java-versioita.

Tilanne korjaantuu poistamalla kaikki vanhat versiot ja asentamalla uusimman version osoitteessa www.java.com.

Ohjeet Java-versioiden poistoon ja asennukseen löydät kotisivultamme osoitteesta www.sampopankki.fi/asiakastuki.

Siinä allahan on ilmoitus ettei mozilla tue enää muita kuin uusinta javaa. Minäki päivän kirosin sitä ja sit huomasin ladata uuden javan, ja johan toimii taas. Pankin sivuilla on linkkiki sinne mistä saa javan ladattua ja ohjeet ko ottaa silmän kätteen ja kattoo ;D

mulla oli samaa ongelmaa ja vaikka oli java uusittu niin silti en päässy..kunnes tajusin et mulla on toi ghostery ohjelma koneessa, ni se jostain syystä blokkaa mut pois sieltä pankin sivuilta..se pois päältä ni jo toimi.

Mä asensin myös Javan uudestaan poistamatta vanhaa eka ja hyvin toimi. Vähän vaan alko verenpaine nousta kun odottelin ku se hiero sitä Javaa käyntiin monta minuuttia aluks.

Mulla ei myöskään ole aiemmin ollut mitään ongelmia. Silloin pari vuotta sitten Sampolla oli ongelmia verkkopankin käytön kanssa kun uudistivat sitä niin että toimii Javan kautta eikä ihmisillä ollut sitä koneillaan ja siitä ne ongelmat syntyiväyt.

[QUOTE="Maatushka";26036455]Mulla ei myöskään ole aiemmin ollut mitään ongelmia. Silloin pari vuotta sitten Sampolla oli ongelmia verkkopankin käytön kanssa kun uudistivat sitä niin että toimii Javan kautta eikä ihmisillä ollut sitä koneillaan ja siitä ne ongelmat syntyiväyt.[/QUOTE]

Ei kyllä mennyt noin! Ne ongelmat johtui ihan siitä, ettei koko pankkiin päässyt, koska siellä oli kaiken maailman vikoja eivtäkä sivut toimineet. Lisäksi monilta nettisivuilta ei päässyt maksamaan kyseisen verkkopankin kautta, muistan hyvin, kun eräälläkin nettisivulla oli oikein punaisella maininta, ettei Sampo-pankin kautta pääse maksamaan.

Sampo-pankissa on jo pitkään ollut mm. tämä ongelma:
http://kaksplus.fi/keskustelu/pluss...ngelma-kirjautuessa-verkkopankkiin-sis-kuvan/

Sampon Java-sekoilut on vielä pientä mm. Nordean rinnalla, jonka tietoturvasta on menty läpi niin että rytisee, useampana vuotena :D. Milloin ovat tilit vaarassa, milloin sähköposteissa on outoja viestejä. Jne.

Ei kyllä mennyt noin! Ne ongelmat johtui ihan siitä, ettei koko pankkiin päässyt, koska siellä oli kaiken maailman vikoja eivtäkä sivut toimineet. Lisäksi monilta nettisivuilta ei päässyt maksamaan kyseisen verkkopankin kautta, muistan hyvin, kun eräälläkin nettisivulla oli oikein punaisella maininta, ettei Sampo-pankin kautta pääse maksamaan.

Sampo-pankissa on jo pitkään ollut mm. tämä ongelma:
http://kaksplus.fi/keskustelu/pluss...ngelma-kirjautuessa-verkkopankkiin-sis-kuvan/

Mulla ei oo onneks ollu koskaan tällasta ongelmaa. Jos olisi ollut ni olisin varmaan kiehunut, koska olisi mennyt turhaan niitä tunnuksia.

[QUOTE="Maatushka";26037136]Mulla ei oo onneks ollu koskaan tällasta ongelmaa. Jos olisi ollut ni olisin varmaan kiehunut, koska olisi mennyt turhaan niitä tunnuksia.[/QUOTE]

Sain tuosta ketjusta kuitenkin apua silloin ja pitää aina käydä toisessa välilehdessä, niin sitten näkyy se avainluku. Mutta on kyllä surkea pankki, ettei ongelmaa saa vieläkään kuntoo, ollut jo lähemmäs vuoden tuo sama ongelma.

Yhteistyössä