Paha mieli miehen puolesta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sorry pitkä vuodatus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Sorry pitkä vuodatus

Vieras
Meidän tyttö alotti syksyllä ryhmäperhep.hoidossa ja iskä on meillä arkiaamu vastaava, vie tytön sinne ja hoitaa aamuhommat kotona.

Oon ollu tosi ylpeä siitä kun kaikki on sujunu niin hyvin, kun minä palasin hoitovapaalta töihin. Mies on ottanut mun mielestä hienosti vastuuta tytöstä ja kodista nyt kun en oo itse kokoaikaa päsmäröimässä :D

No, tänään tulin toisen äidin kanssa samaa matkaa hoidosta ja hän kertoi kuinka hoitajat naureskelee siellä ihan avoimesti meidän iskälle ja sen touhuille ja kutsuu sitä "hömppeliks". "on täällä yksin mies, tuo maijan isä joka on ihan hömppeli. huomaa kyllä kuka siinä perheessä määrää", "maija on kietonu sen kyllä niin pikkusormensa ympärille" oli sanonut yks hoitaja tälle äidille.

Onhan tuo mies aika höpsö ja ylihuolehtivakin välillä, mutta ottaahan se aikaa opetella ihan uudet kuviot 3v kanssa. Näillä on ihan omat juttunsa, eskimopusuja, muumitarroja saappaissa, huulipunaa (-rasvaa) aamulla laitettu, tukka jos jonkinlaisessa ponnarissa, barbielaastari ilman haavaa, balettiasu vaatteiden päällä jne.. Mutta aina on hyvin ja kunnolla puettu ja oikeanlaiset vaatteet!

Tulee niin surku tuota iskää kun varmasti kaikkensa yrittää tuon tyttelin kanssa ja toiset seläntakana nauraa. Ja mitä ihmettä ne muille vanhemmille siitä selittää?! Mitenköhän tätäkin alkais purkamaan...

tuli niiiiiin paha mieli miehesi puolesta. jos mä olisin sä, menisin ja SANoisin johtajalle asiasta ja haluaisin sen jälkeen hoitajat keskusteluun mukaan !!!!!!!!!!!!!!!1

No onpa outoja keskutelunaiheita. Eiks se nyt ole jo aika yleistä että iskäkin voi yhtä hyvin hoitaa viennit/tuonnit, meidän päiväkodilla näkyy musta enemmän isejä lapsia viemässä aamuisin. Munkin mies yleensä vie.

onpa inhottavaa:( eihän se auta kun ottaa suoraan puheeksi tai vaikka olla yhteydessä päivähoidon päällikköön tms tahoon joka vastaa hoidon laadusta. tuohan on todella epäaamatillista ja typerää touhua. mun mies joka on työskennellyt ph:ssa käski sanomaan että ne akat on vaan kateellisia kun niiden omat miehet on niin paskoja, ettei ne tee mitään lastensa kanssa.

Mikä tossa on se ongelma? Maijalla on iskä joka rakastaa sitä niin paljon että näkee vaivaa, leikkii ja osallistuu tyttären elämään. Mä en yleensä sano mutta tässä tilanteessa on pakko vetää kateuskortti esille.

TAi jso se on niitten hoitajien mielestä niin hellyyttävää? Että puhuvat hyvällä? Ei "hömppeli " musta tossa yhteydessä oo haukkumanimi, välttämättä. Ja noi laastari ym jutut kai on ihan normaalia oli sitten isi tai äiti hoitamassa.

jos ne on tarkottanu sen hyvällä eikä mitenkään negatiiviseen sävyyn? Itse joskus olin harjoittelussa päiväkodissa ja siellä ne naiset oli hulluna yhteen iskään. Sitä juurikin sanottiin hömelöks tai jotain, mutta kaikki oli yhtä "lirkuti, lirkutia", kun näkivät.
Ja voihan olla, että se toinen äiti on liiotellut asioita.

Toivottavasti ovat hyvällä puhuneet. Meillä myös iskä joka on niin ihanasti hoitanut meidän pikkuneidin asioita. Tarhaan viemiset ja hakemiset. Ulkoilee ja leikki ja ottaa lapsen huomioon...

Mulle tuli myös paha mieli tästä :(
Mun mies on samanlainen.. Höpsö ja rakas <3 Voin hyvin kuvitella meille samanlaisen tilanteen parin vuoden päähän, mitä teillä on nyt. Älä välitä niistä akoista. Ole iloinen ja ylpeä siitä, että sulla on niin ihana mies ja teidän tytöllä niin ihana isä <3 Muut ajatelkoot mitä ajattelee. Sä itse tiedät kuinka hyvä ja höpsö isä sun mies on =)

ota asia puheeksi siellä hoitopaikassa, pyydä rauhallinen keskusteluaika, jolloin kukaan ei keskeytä teitä. Kerro tämä sama kuin meille niille hoitajille. Saattaahan olla että tuo toinen äiti on pikkasen värittänyt asiaa ja kertonut omiaan lisää mutta todella tarkkaan kyllä pitää hoitajien miettiä mitä suustaan päästelee ja kenelle. Itse en kerro mitään toisten perheen asioita kellekään, en vaikka toinen perhe jotain asioista tietäisikin koska vaitiolovelvollisuus sitoo.

Yhteistyössä