Todellakin otat puheeksi hlökunnan kanssa!! Ei ole ammatillista käytöstä!! Hävettää tuollaiset "kollegat"....ja vaikka keskenään puhuisivatkin, niin muille asiakkaille ei todellakaan ole mitään asiaa!! Hemmetti pistää vihaksi moiset jotka pilaavat koko ammattikunnan maineen!
Pakko vielä kommentoida tähän. Mä voin kuvitella mitä siellä pk:ssa puhutaan sitten kun ap on ottanut asian puheeksi. "Ihana hömppeli se Maijan iskä, mutta on sillä vaan kamala eukko!"
Mutta ihana mies sulla on. Vaikea uskoa että olisivat pahalla tarkottaneet. Itse en ainakaan menisi valittamaan esimiehelle tms. Tulehduttaa turhaan välejä. Ihan ystävälliseen sävyyn sanoisin hoitajalle asiasta, jos se vaivaisi. Ja miehelle ei tosiaan sanaakaan!
Ap sulla on hieno mies, kaikki muu on epäoleellista.Kateus vie kalatkin vesistä.
Antaisin asian olla, me naiset osaamme kyllä nauraa selän takana kaikelle eikä kaikki ole kuitenkaan sitä miltä näyttää. Tärkeintä että te olette onnellisia.
Kyllä mä silti hoitajien kanssa ottaisin puheeksi, jos muille vanhemmille tommosia höpöttää. Eri asia olis jos siel vaikka vanhemmat semmosta puhuis keskenään.