paha mieli, unelmamatka tulossa :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
eli päätettiin ottaa äkkilähtö kaukomaille, ex-tempore ja käytetään kaikki liikenevä säästö tuohon matkaan, pienten lasten perheenä harvinaista herkkua ainakin meille...
mies sitten tsoukkina heitti tutun pariskunnan miehelle eilen nähdessään tämän kun tämä kuittaillut reissusta että kyllähän siellä hotellissa tilaa vielä riitti että siitävain itsekin reissuun JA kyseinen tuttavapariskunta nyt sitten varannut reissun samasta paikasta, siis sama lentokone hotelli jne. :( :(

arvatkaa sieppaako!!! tämän piti olla oman perheen kesken unelmaloma, nyt kun ovat kuitenkin tuttavia niin varmasti allasalueella/rannalla ollaan jonkinverran yhdessäkin eikä samanlaista intiimiteettiä enää minusta koko hommassa ole jäljellä :(
mies pyysi anteeksi minulta, sanoi ettei ollut uskonutkaan että toimisivat noin kun leikillään heitti asian ilmaan. mutta eihän se tilannetta auta.
ja ovat kyllä mukavia, kultaisiakin ihmisiä MUTTA tämän piti olla oman perheen oma loma, ansaittu sellainen.
mies tehnyt paljon töitä eikä ole juuri lapsiakaan nähnyt jne.

en tiedä miten kokoan itseni koska tietenkään siis en voi sanoa tai näyttää miten koko tilanne suututtaa.

Mikä sinua eniten tuossa riepoo? Pelkäätkö että mies lähtee naapurin isännän kanssa ryyppäämään vai mikä?
Minä en näe tuossa mitään negatiivista, pelkästään hyviä asioita. Voi jakaa lastenhoitovastuuta, on seuraa altaalla jnejne. Ei se tarkoita sitä, että on pakko joka hetki viettää yhdessä, vaan voi käydä ihan omilla retkillä ja itsekseen syömässä. Ja onhan teillä kai ihan omat huoneet kuitenkin.
Älä hyvä ihminen tuollaisella pilaa matkaasi.

mitäs pahaa tossa on kun teette selvät pelisäännöt miten siellä perillä toimitaan. esim. voiko miehesi ja naapurin mies mennä jonnekin kahdestaan. kuljetaanko koko ajan yhdessä naapurien kanssa ja että jokainen saa vuorollaan päättää mitä tehdään. tehdään se sitten perheen kesken tai yhdessä naapurien kanssa.

Ei tuossa auta muu kuin teette sen matkan edelleen omalla porukalla ja JOS huvittaa niin sovitte yhteisiä retkiä, lounastapaamisia tms. Ja puhutte etukäteen miehen kanssa mennäänkö mies-naisporukalla minnekään vai ollaan koko ajan pariskuntana/perheenä.

Ymmärrän täysin. Varmasti sieppaa kun on odottanut ihan omaa aikaa ja sitten tunkee tuttavia mukaan. Ei kai sitä voi kokonaankaan olla olematta tekemisissä vaikka kuinka mieli tekisi :(

ei tässä ole kyse siitäkään että mies lähtisi viettämään aikaa toisten kanssa vaan siitä ajatuksesta että se ei ole enää samalla tavalla yksityinen reissu...ja tottakai pelisäännöt tehtävä selväksi jne. mutta silti käyttäytyisittekö ITSE varaamalla samantien matkan jos joku puhuu lähdöstään teille??! minä olen niin kummallinen että olisin iloinen ja ehkä kadekin matkaanlähtijöille mutten kokisi mitään ryntäystä juuri samalla hetkellä samaan paikkaan, en vaikka olisi miten parhaista kavereista kyse (eikä edes nyt siitä ole kyse)...

Mäkin olisin voinut möläyttää vastaavan. Ja sama ongelma olisi ollut edessä. Itse olen seuramies ja tutut eivät olisi haitanneet. Eniten olisi haitannut se, että muija on naama norsunvitulla aiheesta. Eli totta kai olisin katunut möläytystäni, mutten sen takia, että tuttujen läsnäolo suoranaisesti haittaisi.

[QUOTE="vieras";22785757]mutta silti käyttäytyisittekö ITSE varaamalla samantien matkan jos joku puhuu lähdöstään teille??! minä olen niin kummallinen että olisin iloinen ja ehkä kadekin matkaanlähtijöille mutten kokisi mitään ryntäystä juuri samalla hetkellä samaan paikkaan, en vaikka olisi miten parhaista kavereista kyse (eikä edes nyt siitä ole kyse)...[/QUOTE]

Saattaisin hyvinkin, jos hyvä kaveripariskunta sitä vakavissaan ehdottaisi.
Jos olisin muutenkin ajatellut lähteä reissuun.

Ei sitä nyt hirveen intiimejä juttuja voi muutenkaan harrastaa hotellin uima-altaalla tai rannalla.

Ei tiedä vaikka näistä tutuista olisi teille suurikin apu matkalla.

Yhteistyössä