Paha mieli

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nyt harmaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Nyt harmaa

Vieras
Oon laihtunu 15 kg vuoden aikana, vielä on 20 kg ylimääräistä, tuntuu että ei ne lähe ikinä, kropasta alasti todella huono itsetunto. Mies mukamas pitää musta, en usko, oon tosin lahnakin sängyssä ku häpeen niin paljon itseäni :( Kumpa mies ei ois koskaan mua haukkunut niin en ois tälläinen.

Paljon onnea saavutuksesta ja tsemppiä loppurutistukseen. Itse en saa edes viittä kiloani pois, ei vain lähde. Tulla jumahtivat vaihdevuosien jälkeen. Toki ne saattavat olla hyväksikin osteoporoosia ajatellen. Olen normipainoinen, mutta itseä häiritsevät nuo kilot, entiset vaatteet eivät sovi ja lyhyessä kropassa nekin näkyvät paljon.
Hyvää kesää sinulle ja perheellesi! Miksi ihmeessä se mies on sua haukkunut?

Alkuperäinen kirjoittaja kesäloma alkoi;23912392:
Paljon onnea saavutuksesta ja tsemppiä loppurutistukseen. Itse en saa edes viittä kiloani pois, ei vain lähde. Tulla jumahtivat vaihdevuosien jälkeen. Toki ne saattavat olla hyväksikin osteoporoosia ajatellen. Olen normipainoinen, mutta itseä häiritsevät nuo kilot, entiset vaatteet eivät sovi ja lyhyessä kropassa nekin näkyvät paljon.
Hyvää kesää sinulle ja perheellesi! Miksi ihmeessä se mies on sua haukkunut?

No mun kiloja, haukku sillo ku aloin laihduttamaan, haukkuu vieläkin välillä. Mun kroppa on menny kauheemmaksi ku laihtunut vaikka olen salilla kiinteyttänyt :(

Kyllä se siitä siistiytyy se kroppa, kun vain ahkerasti salilla käyt ja liikut. Varmaankin olet vielä nuorehko ihminen.
Millainen sun mies on vartaloltaan? Ettei vain kateuksissaan sinua haukkunut, kun sain itsesi laihduttamaan.

Yhteistyössä