Paha olo parisuhteessa, miten sitä jaksaa edes tämän päivän?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja henkivakuutus ei kuittaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

henkivakuutus ei kuittaa

Vieras
Paljon tehtävää, lapset tappelee ja tuntuu että itse vain musertuu.
Vieraita tulossa illalla ja kaikki tekemättä :/
Ehdotin kyllä että siivotaan yhdessä eilen niin vastaus oli, sä oot huomenna kotona onko sulla muutakaan tekemistä kuin siivota?
Joudun kuljettamaan lapsia eri aikoihin ja aikaa ei todellakaan ole kauheasti.
Laskupino oli kyllä jätetty pöydälle ja lappu että ei ole varaa maksaa näillä tuloilla.
Ja minähän jäin työttömäksi,en todellakaan omasta tahdosta ja masentaa niin pirusti .
Suolaa haavoihin joka päivä kuittailluilla.
Mua oksettaa kun on niin paha olo ja itkettää vaan koko ajan.
Kotona olen aina, mies on harrastuksissaan ainakin 4 kertaa viikossa.
Ihminen arvoton jos ei rahaa tule.

Siivoa vessa ja keittiö, ja imuroi. Tavarat saa lapsiperheessä ollakin hujanhajan jos ei ole virtaa just nyt niitä laittaa.. Minkä ikäiset on lapset? Voitko lahjoa siivoamaan jos eivät muuten innostu? :D

Laskupinolle on tehtävä jotain. Ala soitella ja siirtää eräpäiviä/tehdä maksusopimuksia jne. Missään nimessä niitä ei kannata jättää siihen lojumaan!

Illalla otat vieraat vastaan ja heidän lähdettyä tiukka keskustelu suhteen tilasta miehen kanssa! :hug:

Pakkohan se on jaksaa, eipä siinä auta mikään.
Ehkä lahjon lapset auttamaan, osa on jo kouluikäisiä .
Harmittaa vaan että tähänkö kaikki kaatuu, työttömyyteen :(

Varmaan olen itse masentunut työttömyydestä jollain tavalla koska otan niin itseeni kaiken tuon.
Ottaisittekko te? Olenko jotenkin kohtuuton? Tarvisin jotain objektiivista näkökulmaa, jotenkin itse näkee kaiken väärin varmaan.

Tottakai olet murtunut jo siitä että olet jäänyt työttömäksi. Ei sitä ainakaan kuittailut paranna.

Ihan ekana teidän täytyy saada jotenkin talous tasapainoon.

Miten lapsia täytyy kuskata kaikkia eriaikaan?

Mihin sun tarvii kuljetella lapsia jos aikaa ei koko päivänä juuri ole kuljetusten takia? Voisko näitä kuljetuksia karsia, voisko kouluikäset kulkea osan kävelleen tai kavereiden kyydissä jos on harrastusmatkoja?

Minkälaisia laskuja on maksamatta?

Sinun miehesi on nyt täysin asiaton jos vittuilee työttömyydestä ja rahattomuudesta. Työttömyydelle kun ei aina mitään voi. Ja perheessä kun on yhteinen talous, niin kulutkin pitäisi suhteuttaa vähentyneisiin tuloihin, yhteistuumin. Itsekkin työtön ja toisinaan masentaa, mutta piru vie suuttuisin miehelle jos tulisi kuittailua. Onneksi tuo vaan kannustaa työnhakuun. Kokeile selvittää asioita miehesi kanssa ja koita olla vahva. Tsemppiä!

Pitkä matka kouluun, pikkasen alle 5km ja eskarilaisen kuljetus myös.
Kaikki kulkevat eri aikaan. Itse ajattelen että hyvä kun olen heitä varten nyt täällä.

Laskuja voi kai siirtää mutta siellä ne on kuitenkin.
Ei ne tulot vaan menot, kunhan mies pystyisi sen hyväksymään.
Ei käytetä luottokorttia vaatteitten ostoon jos ei ole varaa..Just tuossa viikkasin pyykkiä niin kasa uusia vaatteita.
Olen jo katkera, toinen harrastaa, syö ulkona ja lähtee reissuihin.

Ihmettelen, mikä sinua pidättelee tuollaisessa suhteessa?

Jos kerran jo nyt joudut tekemään kaiken yksin, passaat vielä miestäsikin (peset ja viikkaat hänen pyykkiään). Pääsisit varmasti helpommalla yksinhuoltajana ja tukiakin saisit.

Siis mitä???? Sun mies on täys mulkku ja täälä annetaan neuvoja, miten sä kerkeäisit passaamaan sitä vielä paremmin.
Jätä se mies ens viikonloppuna lasten kanssa ihan keskenään ja sano, että voi varmaan siivota koko kämpän samalla, kun lasten kanssa sitä aikaa on niin helvetisti.
Mikäli se ei maksa niitä laskuja, niin syötä ne sille.

Aina ei ole asiat olleet näin, olen aina ollut vahva.
En voi sietää ylikävelemistä, nyt on vaan poikki ettei jaksa edes välittää.

En voi perua vieraita kun kyseessä on synttärit. Siksi viikkaan pyykkiä, muuten en.

Jotenkin tuntuu kuitenkin että mä olen se hankala nyt, miksi olla miehelle katkera siitä että itse en käy missään?
Marttyyri ainesta?!
Vituttaa kyllä niin että tekee mieli rikkoa jotain.

Siis mitä???? Sun mies on täys mulkku ja täälä annetaan neuvoja, miten sä kerkeäisit passaamaan sitä vielä paremmin.
Jätä se mies ens viikonloppuna lasten kanssa ihan keskenään ja sano, että voi varmaan siivota koko kämpän samalla, kun lasten kanssa sitä aikaa on niin helvetisti.
Mikäli se ei maksa niitä laskuja, niin syötä ne sille.

Pakko peesata :/ AP,tuo on HENKISTÄ ALISTAMISTA!!Ei tuo ole mitään kuittailua,vaan pelkkää vittuilua mieheltä.
Taidat tajuta itsekin,että tuo ei ole normaalia.

Joo tajuan todella :(
En suostu olemaan mikään kynnysmatto, pikku hiljaa asiat luisuneet tähän.
Eilen en jaksanut sitten puhua sen siivousepisodin jälkeen niin mies tiuskas sitten että mikä sulla mukamasti nyt on. Eikö se itse näe? En ole sen äiti tai kodinhoitaja !!
Oma harrastus eilen vei taas 2h. hällä..

helvettiin nuo miehet joutuu.....ite oon ihan samaa mieltä.......saatara ku eivät ymmärrä paskan vertaa mitä heille yrittää sanoa, aina on sama paska perse huokailu ja jankutus siitä ku ei saa mitään tehdä ilman että emäntä valittas joka asiasta

Aina ei ole asiat olleet näin, olen aina ollut vahva.
En voi sietää ylikävelemistä, nyt on vaan poikki ettei jaksa edes välittää.

En voi perua vieraita kun kyseessä on synttärit. Siksi viikkaan pyykkiä, muuten en.

Jotenkin tuntuu kuitenkin että mä olen se hankala nyt, miksi olla miehelle katkera siitä että itse en käy missään?
Marttyyri ainesta?!
Vituttaa kyllä niin että tekee mieli rikkoa jotain.

Yhteistyössä