pahassa pulassa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "äitykkä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

"äitykkä"

Vieras
eli, kirjaimellisesti.

olen joutunut pahaan pulaan- pahaan kiusaamisen kohteeksi .

henkilökohtaisesti en kehtaa kertoa mitä se tarkoittaa mutta kun en itsekään sitä pysty oikein järjelläkään selittää.

eikä varmaan kukaan oikein pysty selittää miten se on mahdollista mutta kun se vain on ja voin vain todeta että miten-

kirjaimellisesti kysymys on että olen joutunut vakavaan valheellisen juorujen ja pahojen toimintojen kohteeksi.

jokapäiväinen toiminto joka osuu kohdalle on jotakin niin outoa ja ihmeellistä että en kykene tajuamaan miten tämä on mahdollista-

mihin voin ottaa yhteyttä jotta tämä toiminto lopetetaan kohdallani?

Ymmärrän miltä tuntuu, jos on oikein pahasti käynyt. Tulee ihan voimaton ja pelokas olo. Muista tärkein eli säilytä rauhallisuutesi. Kiusaajille on "voitto" ja oikeutus, jos sinä reagoit kiusaamiseen voimakkaasti tunteita purkaen eli pure hammasta ja älä hermostu ja menetä harkintakykyäsi, vaikka mikä olisi. Kokemusta on.

[QUOTE="vieras";26388286]Ymmärrän miltä tuntuu, jos on oikein pahasti käynyt. Tulee ihan voimaton ja pelokas olo. Muista tärkein eli säilytä rauhallisuutesi. Kiusaajille on "voitto" ja oikeutus, jos sinä reagoit kiusaamiseen voimakkaasti tunteita purkaen eli pure hammasta ja älä hermostu ja menetä harkintakykyäsi, vaikka mikä olisi. Kokemusta on.[/QUOTE]

niin kai sitten.

mielenterveystoimistoon on jo varattu aika tämän asian takia-

tämä harkittu kiusaaminen haittaa joka päiväistä elämääni - kärsin joka pvä tämän asian takia- en pysty sitä selittää tätä järjellä koska se on niin ylihilseen menevää touhua-

kirjaimellisti minulta on varastettu elämä-

eli, en pysty toimimaan tämän kiusaamisen takia oikein ja tehdä niitä asioita joita haluaisin - tämä alistettu olo jotakin hirveää mutta kun en pysty sitä itse lopettamaankaan - siksipä pitäisi olla itselläni tukea ja apua sen lopettamiseen.

Yhteistyössä