Pahasti alkaa näyttää siltä,että viikonlopun reissu on peruttava.. kaveri suututettava..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Fallon
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
F

Fallon

Vieras
Minun piti lähteä viikonloppuna kaverin luo parin sadan kilsan päähän vanhimman muksun kanssa. Jättää siipalle 1 ja 3v pojat. Mies ei ole kehannu suoraan kieltää, mutta lapsellisesti käyttäytyy. Äitinsäkin on sitä mieltä, että kyllä sen nyt pitäs omien lastensa kans jo pärjätä kaks yötä. Päivät kuitenki on äidillään ja siskollaan..

Kovasti oisin lähdössä miehen puheista huolimatta. Mutta tietenkin meille tuli joku hemmetin flunssa ku viime viikolla oli niin pirun märät kelit. Aattelin jo että mulla pahin, kun olen tukossa ja ruokahalu hukassa, väsynyt. Lepo kaverin luona tekis terää. Vaan nyt on pojilla vähän lämpöä ja näyttäis, että korvatulehdusta tulossa molemmille. :( Huomenna käytän lekurilla.

Olisin tietysti hemmetin huono äiti jos jättäisin nuo kipeänä isänsä hoitoon. Kun voi sanoa, että terveet lapset on siinä ja siinä uskaltaako mieheen luottaa niiden kans... Ja jos lähden, niin tästähän mies saa sitten loistavan aseen minua vastaan kaikissa tulevissa riidoissa. Eihän äideillä ole oikeutta pitää vapaa viikonloppuja vaikka ois kuin väsyneitä ja sairaita ja kerrankin olisi joku joka haluaisi minuakin hoitaa. :kieh:

Kaveri loukkaantuu pahasti jos taas pitää perua. Se ei tykkää ku mie en ikinä kyläile sen luona. Se on tuon miehenpuolikkaan takia, kun se nostaa aina metelin.. Enkä vois kaikkia lapsia ottaa sinne mukaan ku sinne ei mahdu...

voi tylsyys!

no, vielähän ne kerkee toipua mutta soitas kaverilles ja selität tilanteen että et välttämättä pääse. kyllä se ymmärtää jos on hyväkin kaveri.
sit lapsille vitamiinit sukkuun, kaakaota ja viltti ympärille ja istutat hyvän leffan eteen. :xmas:

Onkos miehes sitten lähenyt reissuu ja viihteelle jos lapset kipeinä.
Mä jättäisin lapset kyllä isälle jos ihan tavallinen flunssa, korvatulehdus. Hommaisin sitten vaikka niin että anoppi olis "lähtövalmiudessa" auttamaan jos jokin hätä tulis. Niin monta kertaa oon itse hoitanut kipeitä lapsia kipeenä kun mies matkoilla että .......välillä olis munkin vuoro mennä.

Kyllä isä pärjää kipeidenkin lasten kanssa, hupsu olet. Jos tämä harvinainen tilaisuus mennä, menet tietenkin. Se ei tee sinusta todellakaan huonoa äitiä!!

Alkuperäinen kirjoittaja naksu:
Onkos miehes sitten lähenyt reissuu ja viihteelle jos lapset kipeinä.
Mä jättäisin lapset kyllä isälle jos ihan tavallinen flunssa, korvatulehdus. Hommaisin sitten vaikka niin että anoppi olis "lähtövalmiudessa" auttamaan jos jokin hätä tulis. Niin monta kertaa oon itse hoitanut kipeitä lapsia kipeenä kun mies matkoilla että .......välillä olis munkin vuoro mennä.

näin mäkin ajattelen,mutta en kyllä ymmärrä miksi ystäväsi uuttuisi tässä tilanteessa.

Kaveri ottaa niin herkästi nokkiinsa nykyisin jos perun sovittuja juttuja. :( Se on minun vanhin kaveri, mutta ei se yhden lapsen äitinä ymmärrä mitä tämä on suurperheellisenä...

Mies pyörii vain oman napansa ympärillä. Kaikkein tärkeintä olisi vain että hän saisi levätä ja tehdä mitä tykkää, kun hän se töissä käy. Mulla kuulemma aikaa laiskotella muutenkin ihan tarpeeksi ku vaan kotona olen. Tyypillinen kotiäidin tilanne siis...

Alkuperäinen kirjoittaja Letitia:
No voi hemmetti, tietenkin lähdet! Hehkutat sitte miehelle, että ne lapset on sitte paljon rauhallisempia ku ovat väsyneitä sairastamisesta! ;)

No ei ne itseasiassa ole. Melkeimpä päin vastoin. Ei ne ole ikinä sairaana sen rauhallisempia. Koko ajan saa käydä nostamassa jonkun takaisin lattiatasolle, kieltämässä kun purraan ja lyödään toisia ja äsken 3v repi leveän kaistaleen tapettia seinästä. :(

Tiedän tilanteen *halaus*Ja tiedän senkin,kun kaveri(t)suuttuu ymmärtämättä,että kolmen lapsen äitinä se mihinkään lähteminen vaatii kyllä niin hyvän ajoituksen,energiaa ja joustavuutta..

Terv."nurkissa pölyttyvä kotiäiti"