Pahastuukohan mies, jos yritän suudella, lähennellä tms?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Pirde"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

"Pirde"

Vieras
Ollaan muutaman kerran tavattu. Mies ehdottaa tapaamisia, mutta mä johdattelen ensin. Esim. ilmoitan olevani Espoossa esim. tiistaina, jolloin mies itse kysyy sitten, että tavataanko.

Mies viimeksi halasi mua nähdessään. Kun oli lähdössä pois, huomasin, että mies yritti jotakin. Seisoi mun vieressä kadulla vaikka kuinka kauan. Menin lähemmäksi ja mies tuli lähemmäksi. Ei vaan uskaltanu tehdä mitään? Lähtiessään antoi tosi nopean pusun ja lähti sitten heti pois.
Onko mies vaan ujo ja epävarma? Vai eikö se ole riittävän ihastunut? Mietinkin, jos ensi kerralla mä sitten olen aloitteellisempi? Vai voiko mies jotenkin ahdistua, jos yritän esim. suudella?
Me nähdään aina myös jossain kahvilassa tms. Mä haluaisin nyt nähdä mun luona tai miehen luona. Ja siis päästä kunnolla hempeilemään.

Mies siis on 38v, ei mikään teini :)

No voi huoh ja jumaliste. Sen kun pussaat, miksi tollasta pitää taas täältä kysellä? Onko tämä taas sitä samaa tyypillistä naisten ylianalysointia ja paskanjauhantaa siitä kuinka miehen pitäisi aina tehdä aloite?

Nyt eletään vuotta 2013. Nainen SAA tehdä aloitteen ja pussata jos siltä tuntuu. Mies todennäköisesti haluaa itsekin pussata kun on kerran pusujakin jo jakanut muttei halua olla liian päällekäyvä.

Toimi kuten susta on luonnollista, jos tahdot pussata niin anna palaa. Siinä selviää yhdellä kerralla oletteko samalla sivulla ja millainen mies on kyseessä.

Tommonen jaanaaminen on parhaimmillaan (no esim. teininä) ihanaa, mutta siinä voi mennä vuosiakin jos antaa aloitteentekovaltin sellaiselle joka ei siihen pysty tarttumaan.
Eihän sinulla ole mitään menetettävää vaan paljon voitettavaa.

Yhteistyössä