Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
moi vaan. mitäs sulle?
Ei mitään maata mullistavampaa.. mites se siulla hurisoo?
mitäs tässä. huomenna kaverin läksijäiset. pitäs kai nukkumaan mennä, että jaksaa sinne sitten raahautua. mutta olen juuri tajunnut miehisen takaliston ihanuuden silmänilona, enkä malttais vielä tästä ruudun äärestä lähteä.![]()
mitäs tässä. huomenna kaverin läksijäiset. pitäs kai nukkumaan mennä, että jaksaa sinne sitten raahautua. mutta olen juuri tajunnut miehisen takaliston ihanuuden silmänilona, enkä malttais vielä tästä ruudun äärestä lähteä.![]()
Miehinen takalisto, missä?? :O Kuolema kuittaa kuules univelat, että ei muuta kuin elämä risaiseksi.. välillä![]()
YouTube -videoissa ja DVD:illä niitä treenattuja pakaroita pääsee katselemaan. HEI! kysyi, että kenen ja vastaan, että aika samantekevää, kunhan on sopivannäköinen.
Esim. ‪Mikhail Baryshnikov - Don Quixote‬‏ - YouTube
Alkuperäinen kirjoittaja Björn;24248222:Good evening ladies and gentlemen.
Hei cothis, lupasin uploadata niitä meidän yhteiskuvia viime lauantailta, joten tässä ensalkuun:
![]()
Björn rakkaani, tossa kuvassa ei näy ne sun ampiais-villahousut jotka tein sulle![]()
Tanssi ja sitä vastaavat liikuntaharrastukset tosiaan muokkaavat miehen peffasta hienon... Itse tykkään katsella taitoluistelua.YouTube -videoissa ja DVD:illä niitä treenattuja pakaroita pääsee katselemaan. HEI! kysyi, että kenen ja vastaan, että aika samantekevää, kunhan on sopivannäköinen.
Esim. ‪Mikhail Baryshnikov - Don Quixote‬‏ - YouTube
Tanssi ja sitä vastaavat liikuntaharrastukset tosiaan muokkaavat miehen peffasta hienon... Itse tykkään katsella taitoluistelua.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Björn;24248295:Sun täytyy ymmärtää, että mun uskonto kieltää niiden näyttämisen näinkin laajassa levikissä kuin palstalla... mutta ne on ihanat! kiitos! :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja Björn;24248222:Good evening ladies and gentlemen.
Hei cothis, lupasin uploadata niitä meidän yhteiskuvia viime lauantailta, joten tässä ensalkuun:
![]()
Ymmärränhän minä, ehdin vain säikähtää että ne hukkui silloin aamuyöstä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;24248326:nyt ei voi muuta sanoa kun että kivat silmät.![]()
Öhh... En ole koskaan ajatellut, että tässä olisi mitään pervoa... Miehet katselevat naisvartaloita, naiset miesvartaloita. Eikös se ole ihan normaalia?Muutkin siis tekevät tätä eli tämä ei ole pervoilua? Ihanaa, kivi vierähti sydämeltäni!
Öhh... En ole koskaan ajatellut, että tässä olisi mitään pervoa... Miehet katselevat naisvartaloita, naiset miesvartaloita. Eikös se ole ihan normaalia?
Alkuperäinen kirjoittaja Björn;24248345:Ne on hyvässä tallessa! Mohammed toi ne sitten seuraavana päivänä oikein kotiin asti. Pyysin sitä tuomaan sulle myös sen toisen niistä sun kossumäyriksistä, mutta tulikohan koskaan perille, vai menikö parempiin suihin...?
Ok. Olenkin ihmetellyt, miksi osa palstalaisista pitää sinua outona... Ehkä heillä on ollut parempaa tietoa.Ei minulle ainakaan. Tulee erittäin jännittävä fiilis, hieman samanlainen kuin kuullessani erittäin hyvää musiikkia. Hengitys salpautuu ja tulee hieman tuskallisen ahdistava aalto ylitse ruumiini.Jänskää, erittäin jänskää.
Tääh, ja mä kun luulin että hukkasin sen! Tosi kiva juttu, kun näät Mohammedia taas niin kysypä niistä, ei oo meinaan tullut mulle asti vaikka nähtiin :O
Alkuperäinen kirjoittaja Björn;24248397:Ei oo totta... saa kyllä korvata sulle ne tuplana! (kyllähän kossu sitten säilyy, jos ei se mee..)
Ok. Olenkin ihmetellyt, miksi osa palstalaisista pitää sinua outona... Ehkä heillä on ollut parempaa tietoa.