Paheellista perjantai-iltaa, arvon palstalaiset.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja cothis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
mitäs tässä. huomenna kaverin läksijäiset. pitäs kai nukkumaan mennä, että jaksaa sinne sitten raahautua. mutta olen juuri tajunnut miehisen takaliston ihanuuden silmänilona, enkä malttais vielä tästä ruudun äärestä lähteä. :D

Miehinen takalisto, missä?? :O Kuolema kuittaa kuules univelat, että ei muuta kuin elämä risaiseksi.. välillä :D

Good evening ladies and gentlemen.

Hei cothis, lupasin uploadata niitä meidän yhteiskuvia viime lauantailta, joten tässä ensalkuun:
burka.jpg

Alkuperäinen kirjoittaja Björn;24248222:

Hei cothis, lupasin uploadata niitä meidän yhteiskuvia viime lauantailta, joten tässä ensalkuun:
burka.jpg

Molemmilla ruskeat silmät? Mjaa mjaa... mitähän internointikomissio tästä sanoo?

Alkuperäinen kirjoittaja Björn;24248295:
Sun täytyy ymmärtää, että mun uskonto kieltää niiden näyttämisen näinkin laajassa levikissä kuin palstalla... mutta ne on ihanat! kiitos! :heart:

Ymmärränhän minä, ehdin vain säikähtää että ne hukkui silloin aamuyöstä :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Björn;24248222:

burka.jpg

nyt ei voi muuta sanoa kun että kivat silmät. :laugh:

Öhh... En ole koskaan ajatellut, että tässä olisi mitään pervoa... Miehet katselevat naisvartaloita, naiset miesvartaloita. Eikös se ole ihan normaalia?

Ei minulle ainakaan. Tulee erittäin jännittävä fiilis, hieman samanlainen kuin kuullessani erittäin hyvää musiikkia. Hengitys salpautuu ja tulee hieman tuskallisen ahdistava aalto ylitse ruumiini. :D Jänskää, erittäin jänskää.

Alkuperäinen kirjoittaja Björn;24248345:
Ne on hyvässä tallessa! Mohammed toi ne sitten seuraavana päivänä oikein kotiin asti. Pyysin sitä tuomaan sulle myös sen toisen niistä sun kossumäyriksistä, mutta tulikohan koskaan perille, vai menikö parempiin suihin...?

Tääh, ja mä kun luulin että hukkasin sen! Tosi kiva juttu, kun näät Mohammedia taas niin kysypä niistä, ei oo meinaan tullut mulle asti vaikka nähtiin :O

Ei minulle ainakaan. Tulee erittäin jännittävä fiilis, hieman samanlainen kuin kuullessani erittäin hyvää musiikkia. Hengitys salpautuu ja tulee hieman tuskallisen ahdistava aalto ylitse ruumiini. :D Jänskää, erittäin jänskää.
Ok. Olenkin ihmetellyt, miksi osa palstalaisista pitää sinua outona... Ehkä heillä on ollut parempaa tietoa.

Yhteistyössä