Pahempi vauvakuume esikoisen jälkeen?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "aloittaja"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"aloittaja"

Vieras
Siis mulla on ihan älytön vauvakuume, paljon pahempi kuin esikoisesta (joka on nyt reilun vuoden ikäinen). Jotenkin kuvittelin että kun olen saanut jo yhden lapsen en enää stressaisi, mut toisin kävi. Toista lasta yritetty nyt viime kesästä asti, eikä oo tuottanut tulosta :( Stressaan koko ajan, testailen ovulaatiota ja kyttäilen oireita ym. Mä en muuta pysty ajattelemaankaan kuin vauvoja! Jotenkin kaipaan hirveesti raskausaikaa ja vastasyntynyttä vauvaa, kun ne olen jo kokenut ja tiedän kuinka ihania ne on... Haluan myös lapselle sisaruksen aika pienellä ikäerolla, mitä tuskin tulee näillä näkymin tapahtumaan :(

Mitä mä teen jos tää ei lopu seuraavan lapsen jälkeen? Kolmas ei ole suunnitelmissa, ainakaan piiitkään aikaan...

Sulla taitaa olla tosiaan stressiä siitä vauvasta, kun ei tärppää. Nyt keksit jotain muuta tekemistä ja "unohdat" vauva hommelit kokonaan. Hommatkaa vaikka koiran pentu :) Kun saat ajatukset aivan muualle niin hups keikkaa huomaat olevasi taas raskaana. Itselläni ei ole koskaa ollut vauvakuumetta, ja silti olen kolme lasta saanut, meillä oli kuume miehellä :D

Koko ajan yritän keskittyä muihin juttuihin, mutta jotenkin se ei vaan onnistu. Päädyn kuitenkin aina netissä vauvakuumeketjuihin ym. Olis myös paljon muuta mihin keskittyä mut ei vaan pysty.

Tuttujen raskausuutiset ei helpota tilannetta yhtään :(

moikka!
mulla tuli vauvakuume kun esikoinen oli n.puol vuotta ja tulin kyllä heti raskaaks mutta meni sitten kesken,ja sen jälkeen aloin sitten tikuttaa ovista ja ressasin sitä ettei vauvaa kuulu,eikä siihen auttanu vasta se kun plussa pärähti ja ollaan kyllä ylionnellisia siitä,nyt rv 27 ja ihana kun muksuille ei tule isoa ikäeroa.ÄLÄ missään nimessä ota koiran pentua jos on vauvakuume!!!se ei sillä lähde ja koira ei saa sitä mitä tarvitsee.ne ei ole leikkikaluja!

tsemppiä sulle ja toivottavasti teillä pian tärppää,jotkut tulee helpommin raskaaksi ja toiset ei.eikä sille ressaamiselle voi mitään mutta liikunta auttaa saamaan ajatukset muualle ja tekee mielelle ym hyvää=)

Yhteistyössä