Pahinta mitä sulle on tehty?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Klonkku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Pissinyt mun muroihin .. eli suomeksi yksi poliisi joka aiheutti melkoista tuhoa peleillään ja hulluudellaan. Vai ei suomessa ole lahjontaa ym.. Mokoma hullu kuspaa! Ansaitsisi olla tekojensa seuraamusten "se viimeinen" uhri . @%¤%¤# Jopa minä sain siitä yli kahdeksi vuodeksi traumoja vaikka luulin olevani traumaantumisen yläpuolella. Vieläkin tahtoisin vaikka kostaa tai jotain..

Luultavasti se, kun lähes kaikki ystävät ja sukulaiset hylkäsivät minut muutama vuosi sitten kun sairastuin masennukseen ja olisin juuri eniten tarvinnut eniten heidän tukeaan. Tai sitten se, kun koulussa kotitaloustunnilla eräs luokkalaiseni uhkaili minua veitsi kädessä kuolemalla eikä tapauksen nähnyt opettaja tehnyt mitään auttaakseen minua, sanoi vain jälkeenpäin, että minun on opittava puolustamaan itse itseäni, etten minä koko ikääni pyytää apua muilta kun olen vaikeuksissa.

Kun lapsen isä aloitti tapaamaan lasta joka siis oli silkka vahinko, ja sitten ei enää huvittanutkaan. Se että minä annoin sen tapahtua lapselleni, vituttaa vieläkin.
Vaikka sanoin jo alussa että jos aloittaa tapaamiset niin niitä ei voi enää sen jälkeen lopettaa, ja kuinkas sitten kävikään :headwall:
Ja syynä kuulema se että minä olen paska, joo, vaikkei edes nähty ikinä kun tapasi lasta sillai etten ollut mukana.

Alkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomalainen:
Pissinyt mun muroihin .. eli suomeksi yksi poliisi joka aiheutti melkoista tuhoa peleillään ja hulluudellaan. Vai ei suomessa ole lahjontaa ym.. Mokoma hullu kuspaa! Ansaitsisi olla tekojensa seuraamusten "se viimeinen" uhri . @%¤%¤# Jopa minä sain siitä yli kahdeksi vuodeksi traumoja vaikka luulin olevani traumaantumisen yläpuolella. Vieläkin tahtoisin vaikka kostaa tai jotain..

käykkö sie terapiassa ollenkaan nuitten elämäs varrella sattuneiden juttujen takia?

Mun nimellä esiinnytty ja levitetty paskaa musta kouluaikoina ja kaikki piti mua outona ja syynä vaan yksi kateellinen muija joka soitteli minuna esiintyen toisille ja puhui musta paskaa koko koululle myöskin.

Yhteistyössä