Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:Alkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomalainen:Pissinyt mun muroihin .. eli suomeksi yksi poliisi joka aiheutti melkoista tuhoa peleillään ja hulluudellaan. Vai ei suomessa ole lahjontaa ym.. Mokoma hullu kuspaa! Ansaitsisi olla tekojensa seuraamusten "se viimeinen" uhri . @%¤%¤# Jopa minä sain siitä yli kahdeksi vuodeksi traumoja vaikka luulin olevani traumaantumisen yläpuolella. Vieläkin tahtoisin vaikka kostaa tai jotain..
käykkö sie terapiassa ollenkaan nuitten elämäs varrella sattuneiden juttujen takia?
En koe tarvetta toistaiseksi
Hulluihin olen törmännyt todella paljon ja tietoisesti ihan amatööritutkimus pohjalta. Pahimmat jutut silti koettu liiketoimien yhteydessä ( petoksia, kiristystä ja törkeää väkivaltaa ) joissa niihin ei arvaisi törmäävänsä. Olen myös ollut kova kostamaan joten siinä on pöllynnyt lisää höyheniä.
En enää liiku lähelläkään ongelmia *uskoo niin* ja olen tehnyt rauhan. Yleensä olen kyllä nauttinut kunnon toiminnasta ( paitsi se poliisi ) .. ymmärtää sitä kukaan tai ei.
Noiden muiden ongelmat on paljon pahempia. Se isäjuttu esim. tai se ettei lasten isä joillakin ole kunnollinen jne. Miten niitä voi antaa anteeksi ikinä.
Noi mun jutut ja kolhut on sellaisten ihmisten tekemiä jotka ei ole mun läheisiä. Ne ihmiset ei oo mitään mulle.