Leivon kaverille kahta tiikerikakkuu, niin rupee tekee MIELI!!!
Ei viittis kolmatta tehdä ja huomenna saan syödä noita samoja...
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mullekkin saa leipoo kiitos!! :wave:Alkuperäinen kirjoittaja 26.05.2007 klo 17:17 Ford Prefect kirjoitti:Ääh oli turhis joo, mutta mä kärsin kovasti.![]()
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja 26.05.2007 klo 17:21 SuhmuranSandra kirjoitti:\Mullekkin saa leipoo kiitos!! :wave:Alkuperäinen kirjoittaja 26.05.2007 klo 17:17 Ford Prefect kirjoitti:Ääh oli turhis joo, mutta mä kärsin kovasti.![]()
![]()
![]()
Meil oli ruuanlaitto tänään pelkkää kärsimystä kun ukko oli jo pitkään kinunnu oikeen kunnon "läskisoosia" ja kun se hemmetin rasva roiskuu joka ilmansuuntaan, patalaput käsissä. Suojalasitkin olis saanu olla! B)
Uppoo sit jos ne lihat paistaa ihan kuiviks käppyröiks, ei muuten kyllä mullakaan.Alkuperäinen kirjoittaja 26.05.2007 klo 17:22 Ford Prefect kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 26.05.2007 klo 17:21 SuhmuranSandra kirjoitti:\Mullekkin saa leipoo kiitos!! :wave:Alkuperäinen kirjoittaja 26.05.2007 klo 17:17 Ford Prefect kirjoitti:Ääh oli turhis joo, mutta mä kärsin kovasti.![]()
![]()
![]()
Meil oli ruuanlaitto tänään pelkkää kärsimystä kun ukko oli jo pitkään kinunnu oikeen kunnon "läskisoosia" ja kun se hemmetin rasva roiskuu joka ilmansuuntaan, patalaput käsissä. Suojalasitkin olis saanu olla! B)
Argh.Ei uppois. Pappa kyl tykkäis...
![]()