Pahoinvointi ja abortti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Kyselijä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

"Kyselijä"

Vieras
Onko täällä ketään, joka tehnyt abortin pillereilllä? Tuliko siitä näin paha olo? Kävin tiistaina ottamassa sairaalassa sen pillerin suun kautta ja eilen aamulla oksensin. Paha olo jatkui koko päivän ja jatkuu edelleen. Kohta pitäisi laittaa lisää pillereitä.

Ajattelin vaan, että jos joudun tänään ottamaan suun kautta vielä ne kaksi pilleriä, miten huomenna pääsen töihin tän pahoinvoinnin kanssa...vai meneekö se tämän päivän aikana ohi?

sain 4 pilleriä mukaan. 2 käski laittamaan alapäähän ja jos vuoto ei ole "riittävää", niin neljän tunnin päästä 2 lisää joko alapäähän tai suun kautta. Suosittelivat suun kautta, ettei vuoto aja niitä heti pois. Tosin mä vuodan jo nyt ennen niitä ensimmäisiäkään pillereitä, joten en tiedä miten pysyy ne ekatkaan.

tiedä sen lääkkeen nimeä, minkä sain sairaalassa. Se oli erinäköinen kuin nämä kotiin saadut. Nää mitä kotiin tuli, on nimeltään Cytotec 0,2 mg. Joo ja lukeehan noissa ohjeissa, et pahoinvointia, huimausta jne. Jännää vaan, etteivät sitten saikkua kirjoita. Mulla sellainen duuni, et ei voi töissä paljon oksennella.

[QUOTE="Kyselijä";23160843]tiedä sen lääkkeen nimeä, minkä sain sairaalassa. Se oli erinäköinen kuin nämä kotiin saadut. Nää mitä kotiin tuli, on nimeltään Cytotec 0,2 mg. Joo ja lukeehan noissa ohjeissa, et pahoinvointia, huimausta jne. Jännää vaan, etteivät sitten saikkua kirjoita. Mulla sellainen duuni, et ei voi töissä paljon oksennella.[/QUOTE]

Itse olen saanut Cytoteciä sairaalassa kohdunsuulle laitettuna. Eikä kukaan maininnut että niistä voi tulla kovaa pahoinvointia tai ripulia, se kävi vasta silloin ilmi kun aloin ripuloida.

Yhteistyössä