pahoinvointi, päänsärky, väsymys raskausviikolla 25

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja odottaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

odottaja

Vieras
Voiko närästys tuntua pahoinvointina? Nyt ollut vajaan viikon pahoinvointia ja väsyttää. Yöt nukun aika huonosti, joten väsymys voi johtua myös siitä. Päätä särkee välillä ja ihoa kutittaa (ei jalkapohjia eikä kämmeniä). Onko muilla ollut samoja vaivoja?

Pahoinvointia (oksentelua noin 1 kerta viikkoon), päänsärkyä ja järkyttävää väsymystä myös täällä. Viikoja huomenn tasan 20. Yöt nukun tosi huonosti ja ravaan pissalla. Ja kuttittaa myös todella paljon, varsinkin vatsaa, selkää, reisiä, tissejä ja alapäätä.
Mielelllään kanssa kuulisin onko tämä normaalia tässä vaiheessa raskautta...

Kyl mulla ainakin närästys muistuttaa hyvinkin paljon pahoinvointia. Kannattaa pyytää lääkäriltä tehokkaampaa näräsatyslääkettä jos käsikauppalääkeet ei riitä. Itse olen syönnyt Zoltia. Mulla päänäsärky johtuu yleensä aina niskoista.

Mulle tullu myös nyt iltasin pahoinvointia. Yöt menee pyöriessä ja vessassa rampatessa. Mahaa ja tissejä kutittaa. Näyttää olevan aika yleistä tässä vaiheessa :D Viikkoja täällä 22 ja rapiat.

Kiva kun vastasitte! Toinen odottaja: mulla tuota kutinaa aivan samoin kuin sulla, oon yrittäny rasvailla, mutta ei auta. Öisin kahden tunnin välein vessaan ja sitten saa etsiä hyvää asentoa pitkään.

Tuo kutina muuten voi enteillä raskausarpia. :D Tai siis ylipäätänsä johtua siitä, että nahka venyy ja silloin kutisee. Joillakin onnekkailla (kuten mulla) se suomentuu raskausarpien tulona. Aina tiesi, milloin oli tulossa ja minne, kun siitä kutitti..

Yhteistyössä