Pahoinvointi ranneke

  • Viestiketjun aloittaja Monnia
  • Ensimmäinen viesti
lidia ejk
mä olen kärsinyt rajusta pahoinvoinnista vkolta 6 alkaen (ja edelleen jatkuu vkolla 13) ja epätoivoissani kokeilin myös noita rannekkeita. mulla eivät ainakaan auttaneet yhtään, ennemminkin koski jänteiden väliin, missä niitä piti pitää.

toivottavasti sulla auttaa!
 
Aamu79
Minulla toimi!
Kärsin julmetusta pahoinvoinnista viikot 6-10, edes vesi ei pysynyt sisällä. Pahimman terän oksentamiselta veivät nämä rannekkeet. Kuvottavaa oloa eivät vieneet pois, mutta kun ei ollut koko ajan oksentamassa, niin pystyi joten kuten elämään ja pysyi muuten terveenä. Sain raskauspahoinvointiin aluksi Postafen-nimistä lääkettä, mutta sitä en voinut käyttää, sillä se väsytti NIIN paljon.
 
Monnia
En oikein tiedä.. Eilen kun olin pitänyt rannekkeita muutaman minuutin tuntui että sellainen kuvotuksen tunne hävisi kurkusta. Olin aivan ihmeissäni. Ei siis pahaolo kaikonnut täysin.

Pidettyäni nyt vuorokauden näitä rannekkeita tuntuu siltä on onkohan tämä oloni kuitenkin aivan sama kuin jos en näitä pitäisi.. Kaupassa meinasi yrjö jo lentää.
 
Aamu79
Mä ostin ihan tavallisesta pienestä sivuapteekista. Ne oli jemmassa jossain laatikossa, onneksi tajusin kysyä :) Mulla on Seaband-merkkiset rannekkeet.

Vielä Monnialle sen verran, että olen huomannut, että rannekkeiden asettaminen on tosi tarkkaa! Jos joskus tuntuu, että toimii ja joskus ei, niin kannattaa tarkistaa, että ovat tismalleen oikeassa paikassa. Kokeile vaikka vähän siirtää, vaikka näyttäisikin olevan oikein..
 
Aamu79
Ja vielä lisäyksenä... että mitään ihmelaitteita noi ei ole! Mulla meinasi käyttöönoton jälkeenkin laatta lentää ihan jatkuvasti, mutta pointtina oli se, että eipä kuitenkaan tullut ylös asti. Vaikka pahoinvointi silti oli kaamea, niin jos jätin rannekkeet pois, oksensin heti. Eli sairaalan onnistuin välttämäään jos ei muuta.
Ostettiin muuten lapselle matkapahoinvointiin ne samanmerkkiset lastenrannekkeet ja pääsiäisenä meni eka sukulointireissu koskaan oksentamatta!
 
emeliina
Itsekin harkitsin noiden rannekkeiden ostamista, mutta sainkin sitten lahjaksi Aarikan puuhelmikellon, joka yllättävää kyllä ajoi mielestäni saman asian. Helmet painoivat juuri oikeisiin akupisteisiin - kellon käyttö tuntui ensimmäisen viikon lähinnä epämukavalta, mutta sitten siihen tottui. Pahoinvointi pysyi hyvin kurissa kellon kanssa, vaikkei se siihen tarkoitukseen ole suunniteltukaan. Hauska sattuma!
 
Nelliina
Joo kannattaa kokeilla ainakin. Mulla auttoi vahvan antibioottikuurin aiheuttamaan pahoinvointiin heti. Ennen tabletteja sain hädin tuskin lääkkeet pidettyä sisällä enkä pystynyt syömään juuri mitään kun kuvotti niin paljon. Viisi minuuttia rannekkeen laitosta söin hyvällä ruokahalulla eikä sen koomin yrjö lentänyt. Mutta on siis tarkka että on asennettu oikein jotta toimii. Toimii siis kaikkeen pahoinvointiin syystä huolimatta.
 
pikinen
ainaki toi pahoinvointi.fi osoitteen kautta tilaamani ranneke autto todellaakin. en oksentanut enään rannekkeen laiton jälkeen.

Olis tuossa hyllyssä kaks ylimääräistä jos joku tarvii laittaa vaan tietoja nin saa.
 
vierailija
Ostin tänään SeaBand-rannekkeet, sillä ympärivuorokautinen etominen alkoi jo masentaa. Paha olo helpotti vain minuuttien kuluttua ranteisiin laiton jälkeen. Nyt, kolme tuntia myöhemmin kuvotus on miltei poissa! Suositteluni!
 

Yhteistyössä