Pahoinvointia odotusaikana tyttö vai poika ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja utelias
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Minulla on lapsia viisi ja pahoinvointini on lisääntynyt eksponentiaalisesti jokaisessa uudessa raskaudessa siten että ensimmäisessä ei ollut ollenkaan pahoin vointia, toisessa vähän ja viimeinen oli oksentamista pitkin päivää ihan raskauden loppuun saakka. Lapseni ovat kaikki samaa sukupuolta.

Mulla tyttö ja poika. Molempia odottaessa voin ihan saakelin pahoin. Ei sitä tiedä kuin verikokeella, kromosomitestillä tai hyvällä ultrakuvalla kumpi sieltä on tulossa : Ihan sama miten ne sydänäänet menee tai minkä muotonen maha. Tai että onko tumma viiru siinä tai ei.

Mulla tyttö ja poika, molempia oottaessa voin ihan saakelin pahoin. Ei sitä tiedä etukäteen kuin verikokeella, kromosomitestillä tai hyvällä ultralla kumpi tulee. Ihan sama miten ne sydänäänet menee, minkä muotoinen maha on tai onko siinä tumma viiru tai ei. By the way, taas iskee valkosta sivuu tänne...

Ei pahoinvoinnin perusteella voi mitään päätellä. Sain pojan, ja heti eka kk oli kokoajan paha olo, toisen ja kolmannen kk oksensin herättyäni ilta viiteen asti kaiken, mitä yritin syödä. Ja loput kuukaudet joutui juoksemaan oksentamaan joka aamu kerran...

Yhteistyössä