Olen miettinyt onko yhteyttä e-pillereiden ja raskauden pahoinvoinnin välillä, eli e-pillerit eivät koskaan ole minulle sopineet (tullut huono olo, ruokahaluttomuus ym) joten onko kellään tietoa voiko myös raskaana ollessa tästä johtuen tulla pahoinvointia herkemmin, koska estrogeeniähän kummassakin tapauksessa kehoon tulee, tosin en tiedä mistä tämä e-pilleri sopimattomuus minun kohdallani johtui, mutta voiko tämä mahdollisesti kertoa että kun olen raskaana niin huono olo on varmasti myös silloin?
Menen aina paniikkiin jos minulla on vähänkin oksettava olo, sillä pelkään oksentamista yli kaiken jonka takia tämä tapaus mietityttää, sillä en haluaisi koko aikaa olla paniikissa mahd. raskausaikanani että mahdanko nyt sitten oksentaa, milloin tai missä tilanteessa se tapahtuu, josta syystä en taas koskaan voisi mihinkää ulos lähteä ilman tätä pelkotilaa...
Mutta jos kellään on ollut samanlaista tilannetta niin olisi kiva kuulla/ onko ollut yleensäkään kuinka huono olo raskauden aikana ym.?
Menen aina paniikkiin jos minulla on vähänkin oksettava olo, sillä pelkään oksentamista yli kaiken jonka takia tämä tapaus mietityttää, sillä en haluaisi koko aikaa olla paniikissa mahd. raskausaikanani että mahdanko nyt sitten oksentaa, milloin tai missä tilanteessa se tapahtuu, josta syystä en taas koskaan voisi mihinkää ulos lähteä ilman tätä pelkotilaa...
Mutta jos kellään on ollut samanlaista tilannetta niin olisi kiva kuulla/ onko ollut yleensäkään kuinka huono olo raskauden aikana ym.?