Pahoitin mieleni

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mie
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mie

Vieras
Liekö siihen on syytä teidän mielestä vai ei. Siis lyhykäisyydessään asia on seuraava. Mun sisko esitteli nyt pyhinä perheelle poikakaverinsa, mukavan 30v miehen, joka on kotoisin maalta. On sellainen lupsakka, puhelias savolaishemmo. Osaa olla seurassa ja jutella kaikkien kanssa. Kävivät meilläkin ja viihtyi hyvin, oli sellainen rento fiilis.

Kysyin sit mieheltä myöhemmin, että mitäs tykkäsit. Sanoi, että oli sellanen tyypillinen maalaispoika, joka jaarittelee puol tuntia vaikka olis jonninjoutava asia.

Jaa. Mä kyllä pahoitin mieleni, nyt en sit oikein tiiä haluaako mies viettää heidän kanssaan jatkossa aikaa vai ei. Mä kyllä haluisin. Tuo oma mies on hiljaisempaa tyyppiä, ei juuri juhlissakaan osaa jutella ihmisten kanssa. Saa lypsää sitä puhetta.

Oliko tuo kommentti teistä paha vai ei? Mulle vaan tuli paha mieli, kun kaikki muut tykkäs tästä miehestä kovasti.

Hm, kyllä hän varmaan minusta sai sinulle kertoa mitä ajatteli, kun kerran vielä kysyitkin. Eihän sekään hyvä ole, jos pitää valehdella. Ensivaikutelma on yksi asia, se voi muuttua suuntaan tai toiseen. =)

No kai jokaisella on oikeus mielipiteeseensä. Jospa miehes nyt vaan ei vielä osannu ekan kerran jälkeen muodostaa mielipidettään? Tai sitten oli ehkä vähän "kade" siitä, jos hemmo tuli kaikkien kanssa toimeen helposti ja oli niin sosiaalinen. Eiköhän se kuule siitä, saattaa äijistä tulla vielä hyvätkin kamut jos siskosi suhde jatkuu.

No miehesi ilmaisi vaan oman mielipiteensä,jota sinä kysyit.Toisten mielipiteistä on mielestäni aivan turhaa pahoittaa mieltänsä.
Ja vaikka miehesi pitäisikin siskosi uutta tyypillisenä maalaispoikana,niin eihän se välttämättä tarkoita ettei haluaisi viettää aikaa heidän seurassaan...

No toivon tosiaan kyllä parasta. Tuo oma mies vaan on sellainen,, hmmmm,, sanotaanko niin, että viihtyy vaan omantyylisten ihmisten seurassa. Mut eikös aikuisen pitäs osata tulla toimeen kaikenlaisten kanssa?

Älä suotta pahota mieltäs. Mies on sanonut oman mielipteensä ja voi olla että silti käsitys muuttuu myöhemmin.
Ei se sitä tarkoita että jos ollaan vähän erilaisia, että ei tulis toimeen tai haluis olla tekemisissä.

ja kukaanhan ei kiellä sua pitämästä miestä mukavana silti.

Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Liekö siihen on syytä teidän mielestä vai ei. Siis lyhykäisyydessään asia on seuraava. Mun sisko esitteli nyt pyhinä perheelle poikakaverinsa, mukavan 30v miehen, joka on kotoisin maalta. On sellainen lupsakka, puhelias savolaishemmo. Osaa olla seurassa ja jutella kaikkien kanssa. Kävivät meilläkin ja viihtyi hyvin, oli sellainen rento fiilis.

Kysyin sit mieheltä myöhemmin, että mitäs tykkäsit. Sanoi, että oli sellanen tyypillinen maalaispoika, joka jaarittelee puol tuntia vaikka olis jonninjoutava asia.

Jaa. Mä kyllä pahoitin mieleni, nyt en sit oikein tiiä haluaako mies viettää heidän kanssaan jatkossa aikaa vai ei. Mä kyllä haluisin. Tuo oma mies on hiljaisempaa tyyppiä, ei juuri juhlissakaan osaa jutella ihmisten kanssa. Saa lypsää sitä puhetta.

Oliko tuo kommentti teistä paha vai ei? Mulle vaan tuli paha mieli, kun kaikki muut tykkäs tästä miehestä kovasti.

Kommentti kertoo enemmän miehestäsi itsestään, ilmeisestikkään hän ei "kestä" sosiaalisesti sujuvia ihmisiä... Sitä paitsi sukulaisten kanssa yleensä vietetään aikaa... piti miehesi heistä tai ei.

Yhteistyössä